במשך למעלה מ-15 שנות ניסיון במצברים, שמענו וחווינו הכל. ראינו וטיפלנו בכל סוג של תקלה ובעיה במצבר, ויש לנו את הניסיון והידע לענות לך עם כל שאלה ובעיה בנושא מצברים. נתקלת בבעיה במצבר? קמת למצבר ששבק? צריכים מצבר לרכב בבני ברק מעכשיו לעכשיו? עד 30 דקות בלבד מרגע השיחה הטלפונית בנינו, נספק לך שירות של מצבר לרכב בבני ברק עד הבית כשמומחה שלנו יתייצב אצלך ויבצע החלפת מצבר במחיר ללא תחרות!

שירות מצברים לרכב בבני ברק זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בבני ברק במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבני ברק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בבני ברקמצברים בבני ברק – המוצרים הנפוצים

מצבר לרכב בבני ברק בשירות מצבר עד הבית

זמן הוא משאב יקר ולכן אנחנו צריכים לנצל אותו בחוכמה. ישנם תחומים הדורשים התערבות ועיסוק ישיר שלנו, כאלה שאנחנו חייבים לפנות להם זמן בעצמנו. בעבר, גם מצבר היה עיסוק שכזה. כיום, בעידן שירות של מצבר לרכב בבני ברק עד הבית, הפתרון הוא מהיר ומיידי. תוך חצי שעה בלבד טכנאי מומחה מטעמנו יגיע עד אליך עם מצבר המתאים לצרכים שלך. בנוסף, המתקין ידריך אותך ויסייע לך להכיר היטב את המצבר שלך וכך לטפל לשמור עליו לזמן ממושך.
לכל בעיה הקשורה במצברים בבני ברק, צוות לירון מצברים יעניק לך פתרון מלא ומושלם לכל מצבר, בין אם המדובר במצבר SCHNAPP במידה של 60 אמפר לקיה לשברולט, קיה או טויוטה ובין אם מדובר במצבר מסוג ורטה 55 אמפר המתאים לרכב קטן.

מה יכול להרוס מצבר לרכב?

כמו כל הרכיבים ברכב, מצבר יכול להיות מטופל ולהישמר בצורה מצוינת אם נקפיד על כמה כללים.
ערכנו מדריך לטיפול ושמירה על מצבר הרכב שיכול לשמש אותך בכל זמן שתצטרך.

  • יש לבדוק את המצבר לפחות פעם בשלושה חודשים באופן אישי או במוסך, על מנת לאתר בלאי או תקלה שניתן לטפל ולתקן ולהימנע מהחלפת מצבר בדיוק בטיימינג הלא טוב.
  • יש לשים לב להתרופפות בכבלים, סדקים במארז, קורוזיה או דליפה של מים או חומצה. הצורה החיצונית של המצבר צריכה להראות ולהישמר כמו בהתחלה.
  • יש לבדוק את מצב הנוזלים במצבר, כמות ואיכות, על מנת להימנע מחוסר נוזלים, אשר יגרום במשך הזמן לבעיה במצבר. במרבית המצברים קיים מד מים באמצעותו ניתן למדוד את כמות המים ולעקוב אחר מצב הנוזלים במצבר.
  • במקרה שחסרים נוזלים במצבר, חשוב להשתמש במים מזוקקים בלבד ולהוסיפם בגובה שלא יעלה על 3 מ”מ מתחת לקצה של תא המילוי.
  • מתח טעינה במצבר – אחת לחצי שנה מומלץ לבדוק את מתח הטעינה של המצבר. מצב תקין של מתח טעינה צריך להיות  בין 13.8V ל-14.2V. לצורך הבדיקה יש לפנות לאיש מקצוע בתחום חשמל הרכב.
  • יש לוודא כי המצבר יציב ומקובע בצורה חזקה במקומו. רפיון עלול לגרום לתזוזות ולסדקים במצבר ובכך לגרום למצבר נזק בלתי הפיך.

יש לך שאלות נוספות לגבי מצבר לרכב בבני ברק? הצוות של לירון מצברים עומד לשירותך 24/7 לייעוץ חינם וללא התחייבות

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבני ברק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לאופנוע בבני ברק

כשבאים לבחור מצבר חדש לאופנוע, יש לעשות התאמה של המצבר לסוג האופנוע המיוחד שלך ולאופי השימוש שלך באופנוע. למשל, אם יש לך אופנוע שטח שהרכיבות עליו מתבצעות בעיקר בשישי-שבת, יתכן ואין צורך למצבר החזק ביותר אלא למצבר שיענה באופן מיטבי על הצורך. זאת הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ אמין ונכון לגבי מצבר לאופנוע שלך, שיותאם לאופי הפעילות והצרכים שלך.

רכישת מצבר לקטנוע בבני ברק

בדומה לאופנועים, השימוש בקטנוע התפתח מאוד לאחרונה. מטוסטוס קטנטן אשר מטרתו לשימוש בעיקר למשלוחים ונסיעות קצרות בעיר, התחום גדל והתרחב לשימוש בקטנועי מנהלים בעלי 650 סמ”ק אשר לא פחותים ברמתם, ביצועיהם ומשך פעילותם. במקביל התפתחה וגדלה גם תעשיית המצברים לקטנועים וכיום ניתן למצוא ולקנות מצבר לקטנוע בבני ברק שמתאים לשימושים שונים. מומחי לירון מצברים ישמחו לעמוד לשירותך בכל עת ולהתאים לך את המצבר המתאים עבורך.

מצבר קלנועית בעיר בני ברק

במידה ויש לך קושי פיזי להתנייד בתוך העיר, כנראה שקלנועית היא כלי הרכב והפתרון בשבילך. מהירה, קומפקטית, נוחה וקלה לתפעול, בעלת נפח אחסון קטן ובנוסף, ירוקה וידידותית לסביבה. אך בשל העובדה שהמרכז האנרגטי של הקלנועית הוא חשמלי, יש לוודא שרוכשים מצברים איכותיים וטובים לקלנועית מחברה מוכרת ואמינה. בלירון מצברים יש בשבילך מגוון רחב של מצברים בבני ברק, חזקים ועמידים לקלנועית אשר יתנו לך שקט, מרגוע ונסיעה בטוחה וללא תקלות.

רכישה של מצבר לאוטובוס בעיר בני ברק

בניגוד למצברי רכב פרטי, מצבר לאוטובוס עובד בצורה הרבה יותר מאומצת ואינטנסיבית. בגלל דרך ואורך השימוש בו, מצבר לאוטובוס חייב להיות מצבר איכותי, אמין ועוצמתי שיאפשר לו לעמוד במטלות הרבות שלו מדי יום. בלירון מצברים קיימים מצברי 80 אמפר, מצברי 95 אמפר ומצברי 100 אמפר במחירים זולים ומשתלמים ביותר!
ובנוסף, ניתן לרכוש ולקבל מצבר לאוטובוס בשירות מצבר עד הבית.

רכישת מצבר למשאית בעיר בני ברק

מצבר למשאית יש להתאים לפי המשאית והתקציב הספציפי שלך. צוות לירון מצברים ממליצים לך לבחור במצבר איכותי אשר יעניק לך הרבה שעות נסיעה בטוחות, נקודות שירות הפרוסות בכל רחבי הארץ ותעודת אחריות יצרן בתוקף. בנוסף, מומלץ לבדוק אם המצבר מתאים לתנאי הנסיעה והאקלים בארץ המאופיינים בפקקים, שרב ולחות גבוהה במישור החוף.

אנו בלירון מצברים נשמח לעמוד לרשותך 24/7 על מנת לספק לך את כל הידע שאתה צריך על מצבר לרכב בבני ברק וכמובן לטפל בכל בעיה שתיתקל בה ומציעים גם שירות החלפת מצבר עד הבית בבני ברק במיוחד בשבילך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבני ברק התקשרו אלינו: 072-3921104