אופל אסטרה תקועה ללא מצבר? לירון מצברים יוציאו אותך מהברוך!
לירון מצברים מפעיל מערך רחב של מומחי מצברים אשר יכולים להגיע אליך, בכל מקום בארץ, תוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז ולהחליף לך מצבר לאופל אסטרה שלך! שירות מצבר עד הבית לאופל אסטרה ישחרר אותך מלחכות לגרר, להגיע למוסך ולשרוף חצי יום עבודה במקרה הטוב. אז אם כבר נתקעת, רק לירון מצברים!

שירות מצברים לאופל אסטרה 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לאופל אסטרה במחירים החל מ 56
5 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לאופל אסטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לאופל אסטרה

מצבר לאופל אסטרה במבצע

כמה עולה מצבר לאופל אסטרה?

בשנים האחרונות תחום המצברים תפס תאוצה והתקדם מאוד טכנולוגית והן מבחינת יצרניות. בעבר היו קיימות מספר מצומצם של יצרניות אשר שלטו על השוק בצורה מלאה ואילו היום ניתן למצוא מתחרים חדשים אשר מביאים איתם טכנולוגיות חדשות ולכן ניתן למצוא גם מצברים זולים יותר מבעבר. מצד אחד זה דבר מעולה אשר הוזיל משמעותית את מחירי המצברים לאופל אסטרה ובאופן כללי ופתח את השוק לשחקנים חדשים. אך מהצד השני התפתחות השוק הכניסה גם מצברים בינוניים אשר לא מספקים את האיכות שהרכב שלך צריך. האמת, כמו תמיד, בדיוק באמצע. כל מצבר הוא טוב לרכב שלך כל עוד הוא עומד במשימות ובאתגרים אשר מיועדים לו ולכן השאלה שצריך לשאול היא איזה מצבר לאופל אסטרה מתאים לי במקום איזה מצבר לאופל אסטרה כדאי לי לרכוש.
לירון מצברים ממליצים על מצברים מבית ורטה ושנפ מכיוון שהם ותיקים מאוד בתחום, פרוסים בהמון נקודות שירות ומכירה בארץ והוכיחו את עצמם כאיכותיים ברבות השנים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לאופל אסטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

כיצד נזהה שהגיע הזמן להחליף מצבר לאופל אסטרה?

מצברים לאופל אסטרה לא נגמרים סתם כי בא הםו לעשות לך דווקא. לרוב הוא ישאיר לך המון סימנים מוקדמים שזיהוי שלהם יכול לחסוך לך המון תסכול ולא מעט כסף. המצבר אחראי לאספקת החשמל לרכב והוא מקוטלג לפי יכולת האספקה שלו. מצבר לאופל אסטרה ינוע בין מצבר 60 אמפר לבין 66 אמפר, תלוי בשימושים ברכב. נתון זה אומר שהמצבר יכול לייצר 60 אמפר בשעה וזה צריך להספיק לכל מערכות החשמל של הרכב. הכנו לך טבלה מפורטת אשר תעזור לך להבין מה המצבר שלך אומר לך והאם הגיע הזמן להחליף מצבר חדש.

התסמין

מה זה אומר?

נורת מצבר דולקת בלוח המחוונים

נורה זו תפקידה להתריע על תקלה במצבר. אסור להתעלם מנורה זו ולהניח שהיא תכבה מאליה וכדאי לנסוע לחשמלאי רכב שיבדוק את מצב המצבר שלך.

מערכות חשמליות עייפות

כפי שכתבנו בפסקה הקודמת, המצבר אחראי לאספקת החשמל של הרכב וכל המערכות החשמליות ניזונות מהמתח הזה. ברגע שזיהית שחלונות הרכב עולים ויורדים לאט, מערכות הסאונד משתגעות קצת והצופר נשמע חלש, כנראה שהמצבר הגיע לסיומו והגיע הזמן להחליף מצבר לאופל אסטרה שלך.

קושי בהנעת הרכב

תפקידו הראשי של המצבר הוא לספק את הניצוץ הדרוש להנעת הרכב וזה מה שסטרטר עושה. הוא משתמש בחשמל שמגיע מהמצבר ומייצר את התהליך שגורם להתנעה. אם הרכב שלך לא מניע בקלות כמו בעבר, ככל הנראה שהוא בדרך לסיים את תפקידו אצלך.

לא החלפת מצבר המון זמן

גם למצברים, בדומה לשאר המוצרים, יש תוקף. אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי באיכות שלו ובשימוש בו. במידה ושכחת מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיאבחן את המצבר שלך וימליץ לך על הצעד הבא שלך.

אילו סוגי מצברים קיימים?

כפי שכתבנו קודם, מצברים התפתחו עם השנים והיום ניתן למצוא דגמי מצברים שלא היו בעבר. המצבר השכיח ביותר הוא המצבר הפתוח או בשמו השני מצבר רטוב. מצברים אלו מבוססים על עופרת וחומצה וצריכים תחזוקה שוטפת בדמות מילוי מים מזוקקים מעת לעת על מנת לשמור על תקינות המצבר. מצברים אלו נחשבים לזולים ביותר בקטגוריה. הפיתוח שהגיע לאחריו הוא מצבר סגור או מצבר ג’ל. מצבר זה מתפקד כמערכת סגורה אשר לא דורשת תחזוקה שוטפת. מצבר זה יקר יותר מהמצבר הפתוח אך נחשב ליעיל יותר וידידותי יותר לסביבה. המצבר האחרון בסדרה הוא מצבר Start Stop אשר יכול לכבות את המנוע ולהדליק אותו במאיות השנייה. מצבר זה נחשב ליקר ביותר ואיננו מתאים לכל סוגי הרכבים ולכן יש לבדוק את ההתאמה של המצבר לרכב שלך. מומחה מצברים יוכל לעזור לך להבין איזה מצבר דרוש לך מבחינת השימושים שלך ברכב ומבחינת התקציב שלך וכך המצבר הבא שלך יהיה המתאים ביותר עבורך. בנוסף, אם כבר נתקעת חלילה עם הרכב, תוכל להנות משרות מצבר לאופל אסטרה עד הבית תוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מצברים יגיע להחליף לך מצבר בבני ברק, גבעתיים, יבנה ועוד ערים נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לאופל אסטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית אופל:

שאלות נפוצות

icon

המצבר המתאים לאופל אסטרה הוא מצבר בקיבלות 66 אמפר

icon

מחיר מצבר לאופל אסטרה מתחיל ב 565 ש"ח

icon

מצברים מומלצים לאופל אסטרה הם מצברים איכותיים מתוצרת שנפ, בוש ועוד

icon

ממש אין צורך להזמין גרר. צוות לירון מצברים יכול להגיע עד אליך בתוספת תשלום סמלית, מה שיחסוך לך הוצאות מיותרות וזמן המתנה יקר