זה כבר ברור שיונדאי מושרשים היטב בישראל ויש לכך סיבות מצוינות. מחיר הוגן, איכות מצוינת ופריסת נקודות שירות רחבה הפכו את יונדאי למתחרה משמעותית בקטגוריה וניתן לראותה לרוב בכבישי הארץ.
רכב הסופר מיני הזה נתפס כמרווח מאוד ובעל תא מטען רחב המאפשר אחסון חפצים רבים לשגרה ולחופשות. למרות נתוניו היחסית גדולים, רכב יונדאי i20 פועל על מצבר 50 אמפר הנחשב לבעל מחיר שפוי והוגן.
בהמשך יפורטו סוגי המצברים ליונדאי i20 ונוכל, במשותף, להתאים עבורך דגם מצבר שיתאים בדיוק לצרכי הרכב שלך ושימושיך בו. אנו מזמינים אותך ליצור אתנו קשר כדי לקבל ייעוץ מקצועי. במהלך השיחה נבין לעומק את השימוש ברכב שלך ונציע לך הצעת מחיר הוגנת למצבר ליונדאי, חדש או דווקא משומש על פי בחירתך למצבר ליונדאי i20 שלך.

שירות מצברים ליונדאי i20 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי i20 מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i20 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי i20

מצבר ליונדאי i20 מחיר מבצע

מהו מחיר מצבר של יונדאי i20?

איזה מצבר מתאים ליונדאי i20? כפי שנכתב למעלה, מצברים ליונדאי i20 הם מצברי 50 אמפר. בסגמנט מצברים זה קיימים דגמים ויצרנים רבים, נתון המקנה לך אפשרות למחירים טובים אך גם התלבטות ובלבול. לכן לירון מצברים ממליצים לך לנהל שיחת ייעוץ עם המוסך שלך, אולי עם חבר בעל ידע במצברים (תמיד יש מישהו כזה בין החברים) וכמובן איתנו. בלירון מצברים אנו בעלי ניסיון בתחום וכמובן בעלי שם בעולם המצברים. אנו מבטיחים מחיר נמוך ושירות מקצועי ואיכותי מרגע שיחתנו הראשונה ועד סיום ביצוע ההתקנה לשביעות רצונך המלאה.
המחירים נעים בין 375 שקלים ל 580 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i20 התקשרו אלינו: 072-3921104

מקדימים את המצבר לפני שיתקלקל, בדיוק בזמן!

אם מתדלקים היו בודקים לנו גם את המצבר במקום להציע בדיקת שמן מים וניגוב היינו חוסכים הרבה זמן וכסף. אבל בואו לא נאשים רק את המתדלקים, כי גם אנחנו לא ממש בודקים את המצבר, וזו כמובן טעות. בדיקה קצרצרה של המצבר עשויה לחסוך תסכול רב ולא מעט כסף.
הכנו עבורך מספר דברים וכללים פשוטים שיסייעו לך לעשות בדיקה בעצמך למצבר שלך ויעזרו לרכישה נבונה יותר של המצבר הבא לרכב שלך.

  • כיצד המצבר נראה – אם בהרמת מכסה המנוע ראית שישנו סדר או נזילה שדולפת מהמצבר, יש להתקשר בהקדם למומחה מצברים לצורך החלפת המצבר. אסור לנסות החלפת או תיקון את המצבר באופן עצמאי! חומצות המצבר רעילות מאוד ועלולות להביא לפגיעה חמורה ולנזק בלתי הפיך לגופך.
  • הרכב עבר תאונת דרכים – תאמינו או לא, אבל מכה ברכב, גם אם בצד הרכב או מאחוריו, יכולה לגרום למצבר לזוז מהעיגון שלו. במידה וחלילה נקלעת לתאונת דרכים, חשוב להרים את המכסה של המנוע ולבצע בדיקת סדקים ונזילות.
  • החשמל ברכב חלש – תופעות של היחלשות פעולת המזגן או היחלשות צליל הצופר ועמימות האורות עלולים להעיד כי המצבר שלך בדרך לשבוק חיים.

פגשת מצבים אחרים המעידים לדעתך כי המצבר הולך לסיים את תפקידו?
יש מגוון מצברים 50 אמפר שמתאימים ליונדאי i20 כמו מצבר וורטה 50 אמפר, מצברים מבית שנפ ועוד. המומחים שלנו יסייעו לך בשמחה להבין נכון יותר אם הגיע הרגע להחליף את מצבר ליונדאי i20 שלך.

מצבר ליונדאי i20 עד הבית

מצבר שסיים תפקידו זה לא ביג דיל!
רגע לפני שמשתלטות עליך מחשבות על היום שתיכף ייהרס בגלל המצבר, כל מה שצריך לעשות זה להתקשר אלינו ולהזמין שירות מצבר ליונדאי i20 עד הבית!
לפני שמומחה המצברים שלנו יבצע החלפת המצבר, הוא יבצע בדיקה של המצבר הקיים. אם המצבר באמת כבר לא שמיש, יבצע החלפה במצבר חדש והכל עד 30 דקות מרגע ההתקשרות בנינו. אנחנו נבצע החלפת מצבר לרכב ברמת השרון, גבעתיים, יבנה ועוד ערים רבות!
אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר וליהנות משירות אמין, מצברים במחירים הוגנים ומצוינים ומהירות תגובה פנטסטית.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i20 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי i20 הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי i20 מחיר החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי i20 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.