חייבים מצבר למאזדה 5? אנחנו בדרך!

אין צורך להמתין לגרר שיעביר את הרכב שלכם למוסך אם מדובר בתקלה פשוטה של מצבר!
פשוט להתקשר ללירון מצברים, ותוך 30 דקות בלבד מרגע שהתקשרת אלינו מומחה מטעמנו יגיע ויחליף לך מצבר למאזדה 5 עד הבית ואתה תוכל לנסוע שוב בכביש עם מצבר חזק מתמיד.
המון סוגים של מצברים למאזדה 5 במחירים אטרקטיביים עד הבית ממתינים לך במרחק קצר של התקשרות בטלפון!

שירות מצברים למאזדה 5 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים למאזדה 5 במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 5 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב מאזדה 5

מצברים למאזדה 5 במחיר ללא תחרות

מאזדה 5 ג’יפ עירוני מהטובים בישראל

חברת מאזדה, ביצעה השתפרות טכנולוגית גבוהה בתכנון ואבזור הרכבים שלה ובהחלט ניתן להבחין ברכביה בכל הכבישים ברחבי הארץ. רכבי המאזדה מציפים את כבישי הארץ והביקורות חיוביות ביותר. ה-CX5 של מאזדה, לדוגמה, מחבר ביחד את כל היתרונות של היצרן ומיישם אותם בתוך ג’יפ מאובזר ומתקדם.
במאזדה CX5 מותקן מצבר לרכב 60 אמפר, מצבר שנחשב למצבר די קטן יחסית לגודל הרכב, ודגמים של המצבר הזה אפשר לרכוש אצל מרבית החברות הגדולות וכמובן שניתן לרכוש את המצבר הנ”ל בלירון מצברים.

מהו המחיר של מצבר למאזדה CX5?

כפי שכתבנו, מצבר למאזדה 5 (הג’יפ של מאזדה) משתמש במצבר 60 אמפר אשר מצוי אצל מרבית החברות הגדולות אשר עוסקות במכירת מצברים בארץ. ניתן למצוא מצבר 60 אמפר של חברת שנפ, מצבר 60 אמפר של בוש ועוד. חשוב לזכור, שמצבר שנראה יוקרתי ועולה הרבה, לא תמיד מתאים לרכב שלך, ולכן ייתכן שהמצבר היקר יהיה מיותר, ולבסוף, עלול לגרום לתקלות ולהשקעה כספית ללא תמורה אמיתית. את המצבר נוכל לבחור בהתאם לאופי הנסיעה ברכב, לתדירות השימוש ועוד.
טווח המחירים של מצברים שמתאימים למאזדה 3 נעים בין 455 שקלים ל 605 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 5 התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבצע בחירה נכונה של מצבר למאזדה 5?

ברור לכולם שמרבית הנהגים לא יודעים מה קורה מתחת למכסה המנוע של הרכב שלהם, למרות שיש להם הרבה שנות נהיגה על הכביש. חשוב להבין שכאשר בוחרים מצבר, ישנם מספר משתנים אשר עשויים למנוע בזבוז מיותר של זמן וכסף.
מהי תקופת האחריות של המצבר?  
גורם חשוב ומרכזי לבחירת מצבר הינו תקופת האחריות הניתנת על המצבר. בדרך כלל, למצברים חדשים יש אחריות ל-12 חודשים. חלק מהמצברים למאזדה 5 מגיעים עם אחריות ארוכה יותר ל-18 חודשים וחלקם אף לשנתיים. אם ברצונך למכור את הרכב בקרוב אזי תקופת אחריות של 12 חודשים הנה מספקת. אך אם הרכב אמור לשרת אותך בשנתיים הבאות, בהחלט יש עדיפות לקנות מצבר עם אחריות ל-24 חודשים. שיקול זה עשוי להקל עליך מאוד במקרה של תקלה וגם יהווה חיסכון כספי.
אמפר המתאים לרכב
מצבר למאזדה 5 (מאזדה CX5) מגיע עם מצבר 60 אמפר מובנה, אך מצבר זה מותקן קבוע וללא קשר לשימוש שעושים ברכב. לנהג אחד מספיק מצבר סטנדרטי מכיוון שאינו מרבה בנסיעות והרכב משמש לעבודה בלבד, ואילו לנהג אחר אשר מרבה בנסיעות, גם לעבודה וגם לטיולים, ומורכבת לו ברכב מערכת שמע כבדה אשר משפיעה על צריכת החשמל, רצוי להתייעץ  במקרה כזה עם מקצוען בנושא המצברים אשר יתאים את המצבר לצריכת החשמל המדויקת ברכב.
מיהי יצרנית המצבר?
מחירי מצברים כיום הינם מ-455 ₪ למצבר זול ועד ל-605 ₪ למצבר יקר. איזה מצבר לקנות תלוי כמובן בתקציב של הנהג. ישנם נהגים אשר משקיעים הרבה כסף במצבר וישנם כאלו שיעדיפו תמיד את הסטנדרטי. נהגים אשר מעוניינים להשקיע במצבר איכותי ויקר רצוי שיתייעצו קודם עם מקצוען מתחום המצברים, אשר ידע להתאים להם מצבר 60 אמפר חדש בהתאם לעומס החשמלי ברכב, וכמובן גם יתאים למזג האוויר הקשה בארץ. כך המצבר יאפשר נסיעה רצופה בטוחה וראש שקט.

מצבר למאזדה CX5 בשירות עד הבית

בטעות שכחת את האור ברכב כל הלילה?
הצופר של הרכב כבר חלש מאוד?
בזמן ההנעה בבוקר הרכב משמיע קולות של מאמץ?
קשה לך לזכור האם המצבר הוחלף בשנים האחרונות?
אם התשובה היא כן על לפחות אחד מהסעיפים שלעיל, סביר להניח שהמצבר שלך בדרך להיגמר לגמרי.
לפני שמאוחר מדי והרכב נתקע ביציאה מהבית בבוקר, לירון מצברים מציע לך להשתמש בשירות מצבר למאזדה 5 עד הבית אשר יספק לך מצבר 60 אמפר חדש במהירות, בכל נקודה במרכז ועד 30 דקות בלבד! מומחה של לירון מצברים יגיע להחליף לך מצבר לרכב בגבעת שמואל, הרצליה, יבנה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 5 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למאזדה 5 הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר ו- 65 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למאזדה 5 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למאזדה 5 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.