אפשר להפסיק לחפש מצבר למאזדה 323!

מצאת את עצמך עם  רכב תקוע? לירון מצברים יכול להחזיר אותך לשגרה תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז! שירות מצבר למאזדה 323 עד הבית מעניק לך בדיקה של המצבר הנוכחי ורק אם התוצאות יצביעו על מצבר גמור, מומחה המצברים שלנו יחליף לך מצבר למאזדה 323 שלך. לאחר התקנה מהירה, מומחה המצברים ילמד אותך על דרכים לשמור על המצבר שלך ולהאריך את חייו כך שהמצבר שלך יחזיק לאורך זמן רב יותר!

שירות מצברים למאזדה 323 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים למזדה 323 במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 323 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר למאזדה 323

מצברים למאזדה 323 במחיר מיוחד:

כל מה שלא ידעת על החלפת מצבר למאזדה 323:

עדיין לא הבנו למה, אבל הרכיב הכל כך חשוב הזה לא זוכה ליחס כשרוכשים רכב חדש וחבל. הבנה טובה יותר של המצבר למאזדה שלך יכולה לסייע לך להתכונן להחלפת מצבר ולא לגלות בהפתעה שהוא נגמר. על מנת להעשיר את הידע שלך בעולם המצברים למאזדה 323, פירטנו את כל המידע הדרוש לך ברשימה אחת מסודרת. כדאי לך לקרוא את המאמר הזה כי הוא יכול לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף.

  • מי אתה, מר מצבר?
    בראש ובראשונה המצברים למאזדה 323 מתפקדים כסוללה של הרכב. בדיוק כמו בשלט המזגן שלך, גם הרכב צריך בטריות כדי לסובב את המנוע סיבוב חשמלי מלא אחד שבסופו הרכב מונע. בנוסף, המצבר אמון על אספקה סדורה של חשמל לכלל מערכות החשמל של הרכב (חלונות, מזגן, אורות וכו’). המצבר מתחלק לכמות אמפר אותה הוא יכול לייצר בשעה. מצבר 50 אמפר יכול לייצר 50 אמפר חשמל בשעה וזהו עומס החשמל בו המצבר יוכל לעמוד. מצבר חזק יותר לא בהכרח יהיה המתאים ביותר לרכב שלך!
  • התאמת המצבר לרכב שלך
    לירון מצברים מתמחה בהתאמת מצברים ספציפיים לכלי הרכב. מומחיות זו ממקסמת את השימוש במצבר ותורמת לשימוש ארוך ורב במצבר וכך מונעת תקלות. הנושא הזה כל כך קריטי עד שיכולים להיות שני סוגי מצברים שונים לאותו דגם רכב! לדוגמה, אם המאזדה 323 שלך נוסעת נסיעות שגרתיות ולא מותקנות עליה מערכות חשמל כבדות, ככל הנראה שמצבר סטנדרטי יתאים לה. במידה והיא מתאמצת יותר, אפשר לבחור התקנה של מצבר חזק יותר שיוכל לתמוך בעומס ויספק לך נסיעה בטוחה וחלקה עם כל האתגרים.
  • אחריות יצרן
    יחד עם המצברים שלהן, יצרניות המצברים מנפיקות תעודות אחריות מקוריות. תעודות אלו תקפות ל-12 עד 24 חודשים מרגע רכישת המצבר ומקנות לך שירות מלא בכל נקודות השירות הקיימות של היצרנית. מצברי שנפ מפעילה כ-2500 נקודות שירות אשר פזורות בכל הארץ!
  • מצברים משומשים
    הבעיה הכי גדולה של המצברים האלו היא השם שלהם. מצברים משומשים אינם מצברים יד2 אלא מצברים שסיימו את תפקידם. לאחר מכן, המצברים האלו נשלחים ליצרניות שלהן אשר ממחזרות אותם ומחזירות אותם לשוק כשהם חדשים ומסוגלים לעבוד כמו מצברים רגילים. זהו פתרון מעולה לאנשים המחפשים פתרונות אקולוגיים וזולים לרכב שלהם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 323 התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבחור בחוכמה מצבר למאזדה 323?

לאחר שהבנת את גודל המשקל שיש לתת להתאמת המצבר לרכב, נצלול לבחירת מצבר למאזדה 323 שלך. כשניגשים לבחור מצבר חדש, כדאי לשים לב לעוד שלושה משתנים:

  • מותג המצבר
    יחד עם התנופה של סקטור הרכבים הפרטיים, גם שוק המצברים פורח ומביא איתו יצרניות חדשות שהכניסו טכנולוגיות חדשות מצד אחד והורידו את רמת המחירים מהצד השני. לירון מצברים ממליץ לך לא להתפתות למחירים זולים מדי כי הם יכולים להעיד על שני דברים:
    אם מדובר ביצרנית חדשה בשוק הישראלי, המחיר כנראה ירמז על רמת איכות מוצר ירודה.
    אם מדובר ביצרנית מוכרת וותיקה בארץ אך המחיר של המצברים שלה זול מדי בסוכנות כזו או אחרת, יכול מאוד להיות שמדובר בזיוף שעלול לגרום לך נזקים כספיים משמעותיים.
  • מצבר מותאם לאקלים הישראלי
    המצברים בארץ עובדים בחום כבד, דבר שמעמיס עליהם עוד יותר במיוחד עם הבריחה שלנו למזגן בכל פעם שנכנסים לרכב. על מנת ליהנות ממצבר תקין לאורך זמן, יש לרכוש מצבר המותאם לאקלים הישראלי. יצרניות מומלצות שהסבו את המצברים שלהן לעמידה בחום כבד הן מצברי ורטה ושנפ.
  • רכישה במסגרת תקציב
    עם כל הרצון הטוב לרכוש את המצבר למאזדה 323 שהוא הטוב ביותר שוק, צריך להתחשב בכמות הכסף אותה נרצה להשקיע במצבר חדש. בזכות מגוון המצברים הרב, לירון מצברים יעשה הכל כדי להתאים לך את המצבר הטוב ביותר עבורך במסגרת התקציבית שלך. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו 24/7 כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור המצבר החדש שלך!

בנוסף, אנו מציעים שירות מצבר למאזדה 323 עד הבית בתוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב באור יהודה, ירושלים, יהוד ועוד ערים רבות! מתקשרים וחוסכים הרבה זמן עם שירות מצבר למאזדה 323 עד הבית!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 323 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למאזדה 323 הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למאזדה 323 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למאזדה 323 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.