החלפת מצבר לניסאן ג’וק מעולם לא הייתה קלה יותר!
הרכב שלך עומד תקוע? מהיום ניתן להחליף מצברים לניסאן ג׳וק מבלי לזוז מהבית! שירות מצבר לניסאן ג׳וק עד הבית של לירון מצברים יעניק לך טיפול מצבר לניסאן ג’וק שלך על ידי מומחה שיגיע אליך תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז מרגע שיחת הטלפון אלינו, יבדוק ורק אם המצבר באמת גמור הוא יחליף לך אותו. לאחר ההתקנה המהירה, מומחה המצברים ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך תקין לאורך זמן ארוך יותר ולהאריך את חייו!

שירות מצברים לניסאן ג׳וק זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לניסאן ג׳וק מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן ג׳וק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לניסאן ג'וק

מצברים לניסאן ג׳וק במחיר ללא תחרות:

תקוע עם הניסאן ג’וק? לא בטוח שזהו המצבר

ניסית להניע את הרכב והוא לא מגיב? המחשבה הראשונית שלנו תהיה שהמצבר הלך ודי בצדק. המצבר אחראי על ייצור החשמל ברכב ואם הוא לא תקין, הרכב לא יוכל להניע ולנסוע. אך המצבר לא לבדו בעסק והוא חלק ממכלול שלם של רכיבים האמונים על הנעת הרכב. כיום יש מגוון רחב של מצברים שיכולים להתאים כמצברים לניסאן ג׳וק. עוצמתו וגודלו של המצבר נקבעים על פי כוח האמפראז׳ שלו והטווחים נעים בין מצברי 46 אמפר דרך מצברי 60 אמפר ועד מצברי 100 אמפר שמתאימים למשאיות ואטובוסים. בנוסף, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של יצרניות מצברים כשהמצברים המומלצים הם מצברים מתוצרת ורטה ושנפ.
איך לאבחן מצבר באמצעים ביתיים?
כדי לשלול את האפשרות שהמצבר שלך שבק חיים, ניתן לבצע את הפעולות הפשוטות הבאות:

  • בדיקת מערכות החשמל
    אורות עמומים, צופר חלש ומזגן שלא עובד הם סממנים שלא מספיק חשמל מגיע אליהם וככל הנראה המצבר לניסאן גמור.
  • ניסיונות הנעה כושלים
    ניסיונות הנעה מרובים אומרים שהמצבר לא מייצר מספיק חשמל כדי להעביר אותו לסטרטר והוא לא מסוגל לגרום לסיבוב המנוע החשמלי הראשון הדרוש להנעת הרכב.
  • רעשי תקתוק מהמנוע
    מצבר תקין צריך לספק לך נסיעה חלקה ובטוחה בכל הנעה של הרכב. אם זיהית רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, אל חשש, זה לא המנוע אלא המצבר וכנראה שהגיע הזמן לקפוץ לחשמלאי רכב.

במידה וכל הסימנים האלו תקינים אצלך, סביר להניח שהמצבר בסדר ואילו הבעיה בחלקים הבאים בתור.
גורמים נוספים העלולים למנוע מהרכב להניע
כפי שכתבנו, המצבר לא לבדו במערכה וישנם עוד רכיבים אשר מחוברים אליו ואחראיים על חלקים אחרים של הנעת הרכב.

  • סטרטר
    זהו החלק שאחראי לגרום לסיבוב המנוע החשמלי הראשון אשר אמור להניע אותו. סטרטר חלש לא יצליח להזיז את המנוע ולכן הרכב ישאר דומם
  • אלטרנטור
    רכיב זה מחובר למצבר על ידי רצועה ואחראי על הטענת המצבר במהלך הנסיעה. במידה והרצועה בלויה, המצבר לא יטען מחדש והרכב יתקע באמצע נסיעה או בהנעה הבאה
  • פיוז נשרף
    תפקידו של הפיוז הוא לוודא שאין עומס חשמל ברכב. קופסת הפיוזים נמצאת ליד המנוע ולכן אם הרכב לא מניע, ניתן לבדוק האם נשרף פיוז אשר מונע מהרכב להניע.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן ג׳וק התקשרו אלינו: 072-3921104

רכשת מצבר לניסאן ג׳וק? ככה תשמור על המצבר

מעבר להוספת מים מזוקקים (במצבר עופרת בלבד, שנחשב למצבר זול יותר) ישנן מספר דרכים שיאפשרו לך להוציא מהמצבר שלך עוד ולהאריך את חייו. פעולות אלו לא ידרשו ממך מאמץ גדול אך לירון מצברים ממליץ לך לבצע אותן מעת לעת כדי להבטיח שהמצבר החדש שלך יאריך חיים ויספק לך נסיעות חלקות ובטוחות.
בדיקה חזותית של המצבר
המצבר יושב בתושבת מיוחדת ליד המנוע מה שחושף אותו לפגיעות שונות כגון תאונות קלות או כניסה לבורות עמוקים מדי בכביש. חבטות וטלטלות אלו עלולות לגרום לסדקים ושברים במצבר שיכולים לגרום המון נזק לרכב שלך. המצבר עשוי מלוחות עופרת אשר טבולות בחומצה או בג’ל (תלוי במצבר). דליפה של החומרים האלו עלולה לסכן את הרכיבים הסמוכים למצבר וכמובן גם אותך! במידה וזיהית נזילות מכיוון המצבר, כדאי לך להתקשר למומחה מצברים שיגיע ויחליף לך את המצבר לפני שיהיה מאוחר מדי. בכל מצב אסור לנסות לתקן את המצבר לבד מכיוון שהחומצה הזו רעילה מאוד לבני אדם ועלולה לגרום לנזק פיזי גדול!
תאריך ייצור המצבר
מצבר לרכב, בשימוש סטנדרטי, תקף לשנתיים וחצי עד חמש שנים. אם שכחת מתי החלפת מצבר לאחרונה, כנראה שהגיע הזמן לקפוץ לחשמלאי רכב כדי לבדוק את מצב המצבר. על המצבר עצמו מופיעים שני זוגות מספרים המסמלים את החודש והשנה בה יוצר המצבר. מידע זה יעזור לך להבין היכן המצבר שלך עומד מבחינת השימוש ויכין אותך להחלפה מסודרת שלו.
קורוזיה מסביב למצבר
עם הזמן מצטברת קורוזיה סביב קטבי המצבר. הקורוזיה נגרמת על ידי לחות, חום וכמובן שימוש במצבר. היא נראית כמו אבקה לבנה ובדרך כלל מופיעה לצד קטבי המצבר. שיטה קלה לניקוי קורוזיה היא שפיכת מים רותחים על הקטבים וייבוש המקום.

לירון מצברים לניסאן ג’וק עד הבית

ניתקעת עם הרכב? ובכן, כאמור, ניתן להזמין גרר ולגרור את הרכב למוסך הקרוב לצורך בדיקת הרכב והמצבר והחלפת המצבר במידת הצורך. אבל, ניתן לחסוך הרבה זמן וכסף באמצעות שימוש בשירות מצבר לניסאן ג׳וק עד הבית אותו ניתן לקבל בלירון מצברים. מומחה יגיע עד אליך לכל מקום במרכז הארץ תוך 30 דקות בלבד מרגע השיחה שלך ויחליף לך מצבר לניסאן ג׳וק במקום, בין אם צריך להגיע להחליף מצבר לרכב ביהוד, בקריית אונו או הרצליה. זאת, לא לפני שיבדוק איתך כמובן לפני הגעתו שאכן מדובר בבעיית מצבר ולא בבעיה אחרת. לאחר החלפת המצבר המומחה גם ייתן לך הסבר אודות המצבר החדש ואיך לשמור עליו.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן ג׳וק התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית ניסאן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לניסאן ג׳וק הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר, 60 אמפר או 62 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לניסאן ג׳וק החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לניסאן ג׳וק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.