לא צריך לנסוע למוסך בשביל מצבר לסקודה אוקטביה!
המצבר גמור והרכב שלך תקוע? לירון מצברים כאן לעזרתך! בשיחת טלפון אחת בלבד אנחנו נאבחן את מצב המצבר הנוכחי שלך, נתאים לך מצבר בול לרכב ולתקציב שלך ונגיע להחליף לך אותו 24/7 בכל מקום בארץ ותוך 30 דקות בלבד במסגרת שירות מצבר לסקודה אוקטביה עד הבית! במחירים משתלמים שיטעינו את הרכב שלך ולא ירוקנו לך את הארנק!

שירות מצברים לסקודה אוקטביה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסקודה אוקטביה במחירים החל מ 495 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה אוקטביה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסקודה אוקטביה

מצברים לסקודה אוקטביה במבצע:

כל הדרכים לדעת האם המצבר שלך באמת גמור

החלפת מצבר לסקודה אוקטביה לא חייבת להיות סיפור מעיק, אם לומדים לזהות את סימני האזהרה שהמצבר לסקודה מסמן לנו לפני שהוא נגמר. הידע הזה יכול לעזור לך לתכנן נכון יותר את החלפת המצבר לסקודה אוקטביה וכך לחסוך זמן, כאב ראש ולא מעט כסף.

התסמין

מה צריך לעשות

רעשי תקתוק מכיוון המנוע

מצבר איכותי ותקין יספק לך נסיעה חלקה ובטוחה ללא רעשי רקע. אם זיהית רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, אפשר להירגע כי זה לא המנוע אלא דווקא המצבר. במידה והרכב שלך עדיין נוסע, כדאי לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיאבחן את המצבר שלך וימליץ לך על דרכי טיפול בו.

נורית חיווי דלוקה

נורית החיווי של המצבר נראית כמו מצבר ולרוב תהיה צבועה בצבע כתום. אמנם זה לא אומר שהמצבר שלך גמור, אך ישנה תקלה שכדאי לבדוק בהקדם האפשרי.

קשיים בהתנעת הרכב

המצבר אחראי לייצור החשמל ברכב ולאספקת הניצוץ הראשוני שדרוש לסטרטר כדי לגרום למנוע להסתובב פעם אחת ולהניע. כשהרכב לא מניע, לרוב התקלה תגיע מכיוון המצבר שלא מצליח להעביר מספיק חשמל לסטרטר.

פקיעת תוקף המצבר

אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, כשהכל תלוי בהתאמה של המצבר לרכב שלך ובשחיקה שלו. כדי להבין בן כמה המצבר שלך אפשר להרים את מכסה המנוע ולהסתכל על מכסה המצבר, שם יופיעו שני זוגות של מספרים המסמלים את החודש והשנה בהם המצבר נוצר וכך ניתן להעריך את חייו ולתכנן את החלפת המצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה אוקטביה התקשרו אלינו: 072-3921104

איך ניתן להאריך את חיי המצבר?

לרוב, תקלות המצבר יקרו בגלל שחיקה, פגיעות פיזיות כמו סדקים ונזילות וכמובן פגעי מזג האוויר. לכן לירון מצברים ממליץ לך לקבוע בדיקה תקופתית למצבר לסקודה אוקטביה שלך בכל חצי שנה, רק כדי לדעת בוודאות מה מצב המצבר ולמנוע הפתעות לא נעימות. בנוסף, ניתן לשטוף את הקטבים במים רותחים כדי לנקות קורוזיה, להחנות את הרכב בצל כדי שהמצבר לא יתחמם ובמידה ומדובר במצבר עופרת יש להקפיד על מילוי מים מזוקקים.

איך לבחור נכון מצבר לסקודה אוקטביה?

סקודה אוקטביה נוסעת על מצבר 62 אמפר, מצבר 72 אמפר ובדגמיה החדשים של ניתן למצוא מצברי Start&Stop 70 אמפר אשר נחשבים לפסגת הטכנולוגיה של עולם המצברים. מצברים אלו מסוגלים לדומם את המנוע ולהניע אותו מספר רב של פעמים מבלי לגרום לנזקים למצבר ונחשבים לאיכותיים ביותר בתחום המצברים. מעבר לעוצמה ולאמינות שלהם, מצברים אלו חוסכים בזיהום אוויר ובדלק כך שלמרות מחירם היקר הם בהחלט שווים את ההשקעה.

לא כל מצבר Start&Stop יעניק לך נסיעות רבות ובטוחות ולכן כדאי לרכוש מצבר כזה אך ורק מיצרניות מצברים מוכרות ובעלות ניסיון כמו מצבר מבית ורטה ושנפ. יצרניות אלו פועלות כ-50 שנים בתחום המצברים והתאימו את המצברים לסקודה אוקטביה שלהם לעבודה בחום ובעומס הישראליים. מצברים שלא מתאימים לעבודה במדינה החמה שלנו יקרסו תחת העומס ולא יספקו לך נסיעות בטוחות וחלקות. בנוסף, יצרניות אלו מעניקות תעודות אחריות מקוריות אשר מקנות שירות מלא בנקודות השירות הרבות הפזורות בארץ (שנפ מפעילה כ-2500 נקודות כאלו). תעודות אלו הן רשת ביטחון אמיתית אשר מעידות על איכות המצברים וכמובן על איכות השירות של יצרניות המצברים.

כמה עולים מצברים לסקודה אוקטביה?

בלירון מצברים ניתן למצוא מגוון רחב של מצברים לסקודה אוקטביה אשר מתאימים לכל כיס וזו המומחיות שלנו. בשיחת הטלפון איתך אנחנו נבין מהם השימושים שלך ברכב, אילו מערכות חשמל מותקנות עליו ומה התקציב שלך לרכישת מצבר חדש. כשנשקלל את כל הנתונים נמצא את המצבר המתאים ביותר לך שיעמוד בדרישות שלך ויצליח לעמוד בעומס החשמל הממתין לו. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד למצבר לסקודה אוקטביה שלך!
במידהוכבר נתקעת עם הרכב, בלירון מברים מציעים לך שירות מצבר לסקודה אוקטביה עד הבית. מומחה יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בגבעתיים, רמלה, יהוד ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה אוקטביה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סקודה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסקודה אוקטביה הינם מצברים בקיבולת 62 אמפר, 70 אמפר או 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסקודה אוקטביה החל מ 495 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסקודה אוקטביה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.