מצבר לפורד אדג’ שיטעין את הרכב ולא ירוקן את הארנק!
הימים בהם ידם של שירותי הגרירה והמוסכים הייתה על העליונה בכל מה שקשור למצברים הסתיימו! לירון מצברים מציע לך שירות מצבר לפורד אדג’ עד הבית במסגרתו מומחה מצברים שלנו יגיע עד אליך תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה, לכל מקום במרכז הארץ, ויבחן את המצבר שלך. רק אם המצבר ימצא לא תקין יוחלף לך המצבר! לאחר ההחלפה המהירה, מומחה המצברים שלנו ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך וליהנות ממנו לאורך זמן ארוך יותר.

שירות מצברים לפורד אדג’ זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפורד אדג’ במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד אדג’ התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפורד אדג'

מצברים לפורד אדג’ במבצע:

סליחה על השאלה, אבל מה זה מצבר?

בדיוק כמו בכל מכשיר חשמלי נייד, גם לרכב יש סוללה נטענת. בראש ובראשונה תפקידו של מצבר לפורד אדג’ הוא להפיק חשמל ולהזרים אותו לשאר חלקי הרכב. התפקיד המשני של מצברים לפורד אדג’ הוא לספק את הניצוץ הדרוש לסטרטר כדי להניע את הרכב. מצברים לפורד אדג’ מחולקים לאמפרים, דהיינו לכמות החשמל שהם יכולים להפיק בשעה. מצבר חזק יותר לא אומר שהוא טוב יותר! מצברים לפורד אדג’ עובדים בצורה הכי טובה כשהם מתאימים לרכב הספציפי שלך ועל זה נרחיב בהמשך.

מהו מספר האמפר של מצברים לפורד אדג’?

כל רכב צריך כמות אמפר שונה ולכן המספרים השונים של האמפרים. לצורך הדוגמא, רכבים קטנים יסתדרו עם מצבר 40 אמפר, רכבים בינוניים יסתדרו עם מצבר 60 אמפר ואילו בגלל גודלו של הפורד אדג’ הוא יצטרך מצבר 80 אמפר שיוכל לעמוד בעומס החשמל עליו. חשוב להבין שמצבר לפורד אדג׳ אחראי על הזרמת החשמל למערכות החשמל ברכב ולכן רכב גדול אשר נוסע בתדירות  גבוהה ומותקנות עליו מערכות חשמל כבדות כמו מערכות סאונד מתקדמות, צגים, סאן רוף וכו’ יצטרך מצבר גדול אף יותר כדי להבטיח נסיעה חלקה ובטוחה. כדי להבטיח שהמצבר שבחרת הוא הטוב ביותר עבורך, אנחנו נבין את צריכת החשמל והשימוש שלך ברכב ולאחר מכן נתאים לך מצבר לפורד אדג’ הספציפית שלך.

איך לבחור מצבר לפורד אדג’?

לרוב אף אחד לא מלמד אותנו על עולם המצברים ויוצא שאנחנו פשוט מסתמכים על התשובה של המוסכניק\חשמלאי הרכב ומתקינים מצבר. כתבנו עבורך מספר כללים פשוטים שיחברו אותך לעולם המצברים ויכינו אותך טוב יותר למעמד החלפת המצבר:
דגם מצבר – ישנם מספר דגמי מצברים, בלי קשר לאמפר, אשר קיימים בשוק. לדוגמא מצבר לפורד אדג’ יפול להגדרה של מיוחד מכיוון שהרכב עצמו גדול והמצבר צריך להוות מענה לעומסים גדולים של צריכת חשמל.
גודל פיזי של המצבר – מצברים לפורד אדג’ יושבים בתוך תושבות מיוחדות לצד המנוע. לעיתים דגמי מצברים שונים באותו אמפר בנויים בצורות שונות ולכן לא בהכרח יתאימו לסוג כלי הרכב שלך.
יצרניות המצברים – בזמן האחרון שוק המצברים התפתח משמעותית ומשך אליו יצרניות מצברים חדשות אשר מבטיחות טכנולוגיות חדשות, עוצמות חשמל שונות וטווחי מחירים נמוכים יותר. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצברים מתוצרת חברת ורטה ושנפ מכיוון שהן יצרניות מוכרות, ותיקות וחשוב מהכל, התאימו את המצברים שלהם לאקלים הישראלי.
תנאי חום קיצוניים כמו בישראל משפיעים גם הם על פעילות מצבר לפורד ועלולים לגרום לו להתחמם ולבסוף לקרוס תחת העומס. יש לבחור מצבר לפורד אדג’ אשר בהכרח מתאים לאקלים הישראלי כדי להבטיח שהוא יעמוד בעומס הזה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד אדג’ התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברים זולים לפורד אדג’

כפי שכתבנו, בזמן האחרון נכנסו שחקניות חדשות לשוק המצברים שהורידו את מחירי המצברים שלהן ומציעים כביכול את אותו המצבר במחיר זול יותר. גם בלירון מצברים ניתן למצוא מצברים זולים אך כדאי להבין שהמחיר שלהם מושפע ממספר דברים כגון איכות המצבר, תוקף אחריות קצר, התאמה לאקלים הישראלי. כמו בכל דבר, גם למחיר מצבר יש מחיר ולכן נמליץ לך שוב לרכוש מצבר מהיצרניות המובילות ורטה ושנפ.

מצבר לפורד אדג’ בלירון מצברים

לירון מצברים מנוסה מאוד בתחום המצברים כשהמומחיות האמיתית היא בהתאמת המצבר בהתאם למגבלות הקיימות. לדוגמא, לרכב ישן שעומד למכירה נציע לרכוש מצבר משומש אשר ישמש את בעלי הרכב עד לרגע המכירה ובכך יחסוך לו כסף. בלירון מצברים ניתן להתאים את המצבר לפי סוג הרכב, השימושים בו וכמובן מגבלות התקציב וכך ניתן למקסם את רכישת המצבר וליהנות ממנו כמה שיותר.

יש לך שאלות נוספות?
נשמח לעמוד לשירותך בשיחת ייעוץ חינם עשרים וארבע שעות ביממה! בנוסף, אנו מציעים שרות מצבר לפורד אדג׳ עד הבית. בתוך חצי שעה משיחת הטלפון שלכם, בכל מקום באזור המרכז, מומחה מטעמנו יגיע אליכם ויחליף לכם מצבר לרכב בבני ברק, גבעתיים אור יהודה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד אדג’ התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פורד:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפורד אדג' הינם מצברים בקיבולת 80 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפורד אדג' החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפורד אדג' עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.