מצבר לקיה ריו במחירים אטרקטיביים מאוד!
מבצע על כל סוגי המצברים שיתקנו לך את המצבר אבל לא יגרמו לך להתרושש. כמו כן, שירות מצבר לקיה ריו עד הבית יספק לך את המצבר במהירות, תוך חצי שעה משיחת הטלפון שלך!

שירות מצברים לקיה ריו זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה ריו במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה ריו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב קיה ריו

מצברים לקיה ריו

קצת על רכב קיה ריו

קיה ריו הוא רכב משפחתי קטן, אשר כמובן שייך ליצרנית הרכבים הדרום קוריאנית. בשנת 2016, יצאה הגרסה הרביעית של הרכב שכמובן שיפרה אותו הן מבחינת הביצועים והן מבחינה חיצונית. רכבים משפחתיים הם אמנם לא רכבי שטח ולא נדרשים למעמסה גדולה מאוד, אך בכל זאת מדובר ברכבים אשר נדרשים לנסיעות תכופות מספר פעמים ביום, ובמקרים רבים לנסיעות ארוכות כמו נסיעה למשפחה בסופי שבוע ונסיעות לטיולים. בדיוק בשביל זה, מצבר לרכב קיה משפחתי צריך להיות מתאים בדיוק לשימוש ברכב.

מהו המחיר של מצבר לקיה ריו?

קיה ריו נוסעת בדרך כלל על מצבר של 50 אמפר או על מצבר 55 אמפר, כתלות בנפח המנוע.
מכיוון שזהו רכב משפחתי, קיה ריו זקוקה למצבר איכותי מאוד אשר ניתן לסמוך עליו שיהיה לרכב אמין עבורך ועבור משפחתך ולא יגרום לך להיתקע באמצע הנסיעה/הטיול. מכיוון שקיה ריו הינו אחד מהרכבים הנפוצים ביותר בישראל, בלירון מצברים יכולים לספק לך מבחר סוגים של מצברים 50 אמפר וכן מצברים 55 אמפר שראויים ומתאימים לרכב שלך ולדרישת החשמל המדויקת של מכונית שלך.
טווח המחירים של מצברים שמתאימים לקיה ריו נעים בין 450 שקלים ל 635 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה ריו התקשרו אלינו: 072-3921104

יקר הוא לא בהכרח הכי טוב!

מרבית הלקוחות נוטים לחשוב שהיקר זה טוב ואמין והזול כנראה בעייתי, אך בעולם המצברים זה בדרך כלל שונה. על מנת להגיע למחיר האופטימלי שלך, עליך להתחשב במספר נתונים שאינם קבועים: סוג הרכב שלך, כמות הנסיעות של הרכב ואורכן, כמה חשמל הרכב שלך צורך וכמה כסף יש לך להשקיע במצבר. עם כל הנתונים האלה ניתן יהיה להתאים לך מצבר חדש שיעניק לך תמורה מלאה לכספך ולא יגרום לך להוצאה מיותרת.
יחד עם זאת, חשוב להבין שהשקעה במצבר איכותי ברכב זה חשובה מאוד לשמירה על תקינות הרכב, מעבר להנעה של הרכב בבוקר. בפסקה הבאה לירון מצברים ילמדו אותך מס’ כללים שיעזרו לך להבין איך לתזמן את רכישת המצבר הבאה שלך ואיזה מצבר יהיה האופטימלי עבורך.

  • סקר מתחרים
    מה המחיר של המצבר לקיה ריו שברשותך כיום? כמה אמפר יש לו? על מנת להתחיל ולחסוך ניתן להשוות את המצבר אשר ברשותך כיום למצברים חדשים מאותו הסוג אצל מספר ספקים אשר מוכרים מצברים על מנת לקבל קריאת כיוון למחיר כיום. כמובן יש להתחשב בגילו של המצבר הנוכחי, תעודת אחריות של היצרן, והיכן ממוקמת החנות ממנה נלקחה הצעת המחיר. הפערים משמעותיים מאוד ועשויים להגיע ל30% ואף יותר! ישנו מגוון רחב של מחירים למצברים לקיה ריו ולעיתים גם ניתן למצוא מצברים במבצע.
  • מחירים קיצוניים
    לאחר בדיקת מחירים במספר חנויות, ניתן לבצע השוואה ולהבין איזו חנות יקרה מדי ואיזו חנות זולה מדי. עדיף לא לקנות מחנויות כאלה מהסיבות הפשוטות שחנות יקרה מדי עלולה לגרום לך לבזבז כסף ללא צורך אמתי, ואילו חנות זולה מדי, סביר להניח, לא תעניק לך את השירות אשר אתה מצפה לו. כפי הנראה, המצבר המתאים ביותר עבורך יהיה זה שהמחיר שלו הוגן, קרי, לא מאוד יקר אך גם לא זול מדי.
  • על שלושה דברים עומד ספק מצברים:
    שירות מצוין, מחיר לעניין וחנות מוכרת וידועה.
    חנויות מצברים, אשר מוכרות אך ורק מצברים, הן כנראה החנויות אשר עדיף  לרכוש מהן כי שם נצברים הניסיון והמומחיות. מומחי המצברים בחנויות הנ”ל בעלי ניסיון רב בתחום המצברים וכמובן יתאימו לך מצבר אשר מתאים בדיוק לצרכים שלך.

מצבר לקיה ריו בשירות מצבר עד הבית

בלירון מצברים ישנו שירות מצוין, שירות מצבר עד הבית! באמצעות שירות זה יגיע אליך מצבר לקיה ריו עד לבית שלך, אז אם הרכב נתקע ולא מניע עדיף להתקשר מידית ללירון מצברים במקום לחכות 3 שעות לגרר אשר יגבה ממך מחיר גבוה מדי למצבר חדש.
מספיקה רק שיחת טלפון אחת, אשר במהלכה המומחים של לירון מצברים יבינו ויעדכנו אותך איזה מצבר הנו המשתלם ביותר עבורך, ותוך חצי שעה בלבד המצבר יגיע אליך.
מומחה המצברים שלנו יבדוק שאכן יש צורך חיוני להחליף לך את המצבר לקיה ריו, ויתקין מצבר חדש רק במידת הצורך ואין ברירה אחרת. לאחר התקנת המצבר החדש נציגנו ייתן לך מספר דגשים על איך לשמור על המצבר החדש שלך וכמובן שהוא יהיה פנוי וזמין בשבילך גם בהמשך על מנת לוודא שאתה בסדר והגעת ליעד שלך בשלום.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה ריו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה ריו הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר או 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה ריו החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה ריו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.