הדרך למצבר לפיג’ו 308 במחירים סופר משתלמים מתחילה כאן
רכב תקוע זה כבר לא סיפור! שירות מצבר עד הבית של לירון מצברים הוא הפתרון המושלם עבורך. כבר בשיחת הטלפון נתאים לך מצבר 55 אמפר לפיג’ו 308 שלך ונחליף לך מצבר תוך 30 דקות בלבד מרגע ההזמנה ורק אם המצבר שלך באמת גמור!

שירות מצברים לפיג’ו 308 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפיג’ו 308 במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לפיג'ו 308

מצברים לפיג’ו 308 במבצע:

כל מה שצריך לדעת לפני החלפת מצבר לפיג’ו 308

תהליך החלפת המצבר הוא קריטי כדי להבטיח נסיעה חלקה ובטוחה לך ולמשפחתך. משום מה רוב השיחות על הרכב מסתובבות סביב המנוע, כוח סוס, גיר ושילדה אך כמעט אף פעם לא מדברים על המצבר וחבל. הרכיב הזה יכול לשפר את הנסיעות שלך ואפילו לחסוך לך כסף! פירטנו מטה המון ידע כדי לעזור לך להבין טוב יותר את העולם הזה ולהתכונן בצורה מקצועית יותר להחלפת מצבר לפיג’ו 308 שלך.

  • איך פועל מצבר?
    המצבר הוא הרכיב שאחראי על ייצור חשמל ואספקתו לכלל מערכות החשמל של הרכב הכוללות אורות, צופר, אזעקה, מזגן וכו’. הוא עושה את זה על ידי תגובות כימיות הקורות בתוך המצבר כתוצאה מערבוב של חומרים שונים. בנוסף, חלק מהחשמל מועבר לסטרטר שמשתמש בו כדי לגרום למנוע להסתובב פעם אחת ולהתניע. המצברים מחולקים לכמויות האמפר שהם מסוגלים לייצר כמו לדוגמא מצבר 55 אמפר, מצבר 72 אמפר וכו’. חשוב לציין שמצבר תקין צריך לענות על דרישות החשמל של הרכב ולכן אין טעם לרכוש מצבר חזק אם הרכב שלך לא צריך אקסטרה חשמל ועל זה נרחיב בנקודה הבאה.
  • איך להתאים מצבר לפיג’ו 308 שלך?
    מצבר חזק מדי יגרום לך להוציא סתם כסף כי הרכב לא ישתמש בעודף החשמל ואילו מצבר חלש מדי עלול לגרום לו לשבוק חיים מהר מהצפוי ולכן מילת המפתח ברכישת מצבר חדש היא התאמה. צריך להבין מה השימושים שלך ברכב, האם הוא משמש רק לנסיעות עירוניות רגילות או שהוא משמש אותך גם לטיולים ארוכים ברחבי הארץ? האם בנוסף מותקן עליו אבזור שמכביד גם הוא על המצבר? אלה נתונים קריטיים שאנחנו בלירון מצברים נבין ממך ונדע להתאים לך מצבר לפיג’ו 308 תוך התחשבות בתקציב שלך.
  • תעודות אחריות מטעם היצרניות
    יצרניות המצברים המובילות מספקות יחד עם המצברים שלהן תעודות אחריות המעניקות לך שירות וטיפול מלא בכל נקודות השירות השונות ברחבי המדינה. לרוב תעודות אלו יהיו תקפות ל-12 עד 24 חודשים.
  • מצבר משומש
    המילה משומש מעלה קונוטציות לא טובות וזו הבעיה היחידה של מצברים מסוג זה. מצבר משומש הוא מצבר שנשחק ונשלח למפעל מחזור. יצרניות המצברים מחדשות אותו כשרק הקופסא שלו נשארת ללא שינוי ולכן מצבר משומש הוא פתרון מעולה אם חיפשת מצבר זול לפיג’ו 308 שלך.

בחירה חכמה של מצבר לפיג’ו 308

לאחר שהתעמקת והתמקצעת בעולם המצברים, הגענו לרכישת המצבר עצמו וגם כאן יש לנו ידע רב שנשמח לשתף אותך בו כדי לעזור לרכוש מצבר חדש בצורה חכמה וזולה.

  • יש סיבה לכך שהיצרניות המובילות שולטות בשוק
    מצברים הם רכיבים טכנולוגיים וכידוע, טכנולוגיה מתפתחת עם השנים. חברות מצברים ותיקות כמו שנפ או ורטה מייצרות מצברים למעלה מ-50 שנה כך שהן עברו כברת דרך ארוכה ומכירות את עולם המצברים היטב. הידע שלהן מאפשר להן לתכנן מצברים מעולים שמשרתים נאמנה עשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם.
  • בחירת מצבר המותאם לארצות חמות
    ישראל היא מדינה קטנה בעלת טמפרטורות גבוהות בקיץ ולכן יצרניות המצברים השונות לא מתאימות את המצברים שלהן לעבודה בחום הזה, מה שגורם למצברים להתקלקל מהר יותר ולקרוס מוקדם מהצפוי. מצבר שנפ מותאם באופן מלא לחום הישראלי וכך גם מצבר ורטה ולכן הם בחירה נכונה שתחסוך לך כסף ולא מעט כאב ראש.
  • תקציב מוגדר להחלפת מצבר
    רכישה של מצברים לפיג’ו 308 צריכה להיות ריאלית. כל רכב משמש לתפקידים שונים והרקע שלו שונה כך שלדוגמא אם הרכב שלך ישן והתכוונת להחליף אותו בזמן הקרוב, כדאי לך לרכוש מצבר משומש שיחזיק לך עד רגע המכירה. לכן כדאי להבין מה מצופה מהמצבר ואז להחליט מהו התקציב הנכון למצבר. מצד שני, לירון מצברים מתמחה בהתאמת מצברים לרכבים ולכן מזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל שיחת ייעוץ בחינם שתעזור לך להחליט נכון ולחסוך כסף!

דגמים נוספים מבית פיג’ו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפיג'ו 308 הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפיג'ו 308 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפיג'ו 308 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.