מבצע!

מצבר שנפ 60 אמפר

455

  • מצבר מבית חברת שנפ המובילה בישראל
  • מחיר המצבר כולל בתוכו אחריות יצרן מלאה
  • במסגרת השירות אנו מבצעים טעינה למצבר
  • ניתן לקבל את המוצר עד הבית בתוספת תשלום סימלית
  • המחיר של המצבר כולל מע”מ

תיאור

כל הסיבות לרכוש מצבר שנפ 60 אמפר

חברת שנפ הישראלית מומחית בייצור מצברים המתאימים לאקלים ולנהג הישראלי. חברת שנפ עם 3000 נקודות מכירה ו-2500 נקודות שירות, מצבר שנפ 60 אמפר הוא הבחירה הטובה ביותר עבור הרכב שלך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר שנפ 60 אפמר התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר שנפ 60 אמפר

שנפ – שנים ארוכות של ניסיון, מוניטין ומצוינות

חברת המצברים שנפ קיימת מאז 1951! חברה זו מתמחה באקלים הישראלי ומכירה את הנהג הישראלי ויודעת לייצר לו מצברים אשר יעמדו בעומס הפקקים והנסיעות בהצלחה. שנפ שולטת בשוק המצברים עם 45% נתח מהמכירות בתחום! מאות אלפי נהגים לא טועים ולכן שנפ היא אחת היצרניות המובילות בארץ.

היתרון המובהק של חברת שנפ הוא בפיזור הרחב של נקודות המכירה והשירות שלה. רכישת מצבר שנפ תעניק לך שקט ושלווה מכיוון שזה לא משנה לאיזה מקום בארץ הגעת, כמעט בוודאות קיימת שם סוכנות של שנפ. מעטפת הבטחון הזו נחוצה במיוחד בישראל עם האקלים הקשוח והפקקים הרבים הדורשים מאמץ רב מהמצבר. שנפ מייצרת מצברים תחת תו התקן ISO 9001, מה שמעניק למוניטין ולאיכות העבודה שלה משנה תוקף. מצברי שנפ 60 אמפר מתאימים למגוון סוגי רכבים. מצבר זה יכול להתאים למצבר למיצובישי אאוטלנדר, לטויוטה קורולה, למאזדה 5 ועוד.

מה מחיר מצבר שנפ 60 אמפר?

על איכות לא מתפשרים – ניתן להשיג אצלנו מצבר שנפ 60 אמפר מחיר 455 שקלים בלבד. נכון שיחסית למצברים אחרים שנפ נחשבת ליקרה יותר, אבל כל היתרונות שלה בהחלט שווים את המאמץ ומחיר מצבר שנפ 60 אמפר. מצבר איכותי הוא קריטי לנסיעה איכותית, חלקה ובטיחותית. לירון מצברים טיפלה במקרים רבים בהם הותקן מצבר לא איכותי, דבר שגרם לקריסה של מערכות החשמל ולנזקים לרכב. לפעמים בירור מראש לגבי מצבר חדש יעלה בידיך מצברים במבצע שמתפרסמים מעת לעת.

מדוע כדאי לבחור מצבר איכותי לרכב שלך?

מצבר הוא הלב החשמלי של הרכב. בלעדיו הרכב לא יניע והמערכות שבו לא יפעלו. תפקידו הראשי של המצבר הוא להניע את הרכב מכיוון שהוא מספק עוצמת חשמל גבוהה בזמן קצר. מעבר לכך, המצבר דואג לספק חשמל אשר יתמוך בכל מערכות הרכב השונות כגון חלונות חשמל, מזגן, אורות הרכב, מערכות שמע מתקדמות, מסכים ועוד. כל אלו הן משימות שעל המצבר לעמוד בהן על מנת שהרכב יפעל בצורה תקינה ויצליח לעמוד בעומס העבודה של הרכב.

מהו תוקף המצבר?

מצבר סטנדרטי חדש עובד בצורה תקינה בין שנתיים לחמש שנים, תלוי בשימוש וחשוב מכך, תלוי בהתאמה שלו לרכב שלך ולדרישות החשמל שלך. אם הרכב שלך משמש לנסיעות קצרות של עבודה בית, ככל הנראה שהמצבר ישמר לטווח ארוך יותר. מצד שני, אם הרכב שלך משמש גם לטיולים או לנסיעות בינעירוניות ארוכות ומותקנות בו מערכות צורכות חשמל, ככל הנראה שהמצבר יחזיק לך פחות אך המצבר האיכותי של שנפי ידאג שהנסיעה שלך תהיה חלקה ובטוחה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר שנפ 60 אפמר התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לשמור על המצבר שלך?

מצבר תקין ישמר לאורך זמן רק אם ייהנה מתחזוקה שוטפת. ישנם מספר חלקים במצבר אשר דורשים שימת לב מצד הנהג שטיפול בהם בהחלט יאריך את חיי המצבר.

ניקוי הקטבים:
קטבי המצבר (הפלוס והמינוס) לעיתים מתכסים בקורוזיה שעלולה להרוס אותם. שטיפה קצרה במים רותחים תרחיק את הקורוזיה מהם בקלות.

מילוי מים:
במידה וברשותך מצבר עופרת, יש לבדוק את מצב המים המזוקקים שבו על מנת לעזור לו להתקרר. חוסר תשומת לב לכמות המים המזוקקים עלולה לגרום לחימום יתר של המצבר ואף להריסתו!

בדיקה תקופתית:
הגעת לטיפול במוסך? צוות המוסך ישמח לעזור לך להבין מה מצב המצבר שלך, האם הוא צריך טעינה או שמא הגיע הזמן להחליף אותו.

רכישת תעודת אחריות מקורית ארוכת טווח:
תעודות האחריות מגיעות עם תקפים שונים החל מ-12 ועד 24 חודשים. תעודת אחריות תעניק לך ראש שקט למשך התקופה שלה מכל תקלה שחלילה תקרה למצבר שלך. כפי שכתבנו, שנפ מחזיקה ב-2500 נקודות שירות ברחבי הארץ אליהן ניתן להיכנס בחופשיות עם הצגת תעודת אחריות מקורית.

מצבר שנפ 60 אמפר עד הבית!

עדיין נוסעים למוסך על מנת לקנות מצבר 60 אמפר? לא חבל על הזמן שלכם?. מתכוונים לרכוש מצבר משירותי הגרירה? בזבוז כסף. אז איך חוסכים זמן וכסף? מזמינים מצבר שנפ 60 אמפר בשירות מצבר עד הבית! תוך 30 דקות בלבד מרגע שיחת הטלפון אלינו, יגיע אליך מומחה מצברים אשר יחליף את המצבר שלך וידריך אותך על שיטות מוכחות לשמירה על המצבר החדש שלך והארכת החיים שלו. השירות תקף בכל הארץ, בכל שעה ביממה ובכל יום מהשבוע כך שאם חלילה נתקעת עם הרכב המומחה שלנו יחזיר אותך לשגרה במהירות, במקצועיות ובמחירים סופר משתלמים. מומחה של לירון מצברים יגיע להחליף לך מצבר לרכב בנס ציונה, גבעתיים, פתח תקווה ועוד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר שנפ 60 אפמר התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אצלנו ניתן לקנות מצברי שנפ 60 אמפר מחיר מ 455 שקלים

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצברי שנפ 60 אמפר עד הבית בתוספת תשלום

icon

מצבר שנפ 60 אמפר מתאים לרכבי אודי a3, מאזדה 2, סובארו b4, רכבי קיה ועוד