מחפשים מצבר לרכב בגבעת שמואל? לירון מצברים היא הבחירה הראשונה!
אספקת והתקנת מצבר לרכב בגבעת שמואל לכל סוגי הרכבים בחצי שעה בלבד באדיבות, מקצועיות ויעילות. המחירים האטרקטיביים והמומחיות של לירון מצברים יעניקו לך שירות מצברים בגבעת שמואל שיחזיר אותך לשגרה ללא עיכובים מיותרים! בנוסף, לירון מצברים מציעים לך שירות מצבר עד הבית בגבעת שמואל כדי שלך יהיה הכי קל ונוח להחליף את המצבר ברכב שלך.

שירות מצברים לרכב בגבעת שמואל 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים בגבעת שמואל במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בגבעת שמואל התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברים לרכב בגבעת שמואלמצברים בגבעת שמואל – הנפוצים

נעים מאוד, זו תשתית החשמל ברכב שלך

לצד מערכות אחרות הקיימות ברכב, גם תשתית החשמל מסועפת וחשובה לתפקוד התקין של הרכב כשבראשה ניצב המצבר. המצבר הוא לב מערכת החשמל ואחראי לאספקת החשמל לרכיבים האחרים אשר מנתבים אותו למערכות השונות כגון חלונות החשמל, ההתנעה, לוח המחוונים, המזגן ועוד. לכן כדאי לדאוג למצבר איכותי, חדש ותקין שיאפשר לך לנסוע ברכב בבטחה ולא יתקע חדשות לבקרים בגלל תקלות כאלו ואחרות.

המדריך למצבריסט המתחיל

מחפש לקנות מצבר לרכב בגבעת שמואל? כאן נפרט עבורך את סוגי המצברים הקיימים בעולם המצברים כדי להעניק לך ידע שיעזור לך לבחור טוב יותר את המצבר הבא שלך.

מצברי עופרת

המצברים הנפוצים ביותר הם מצברי עופרת אשר מכילים לוחות עופרת וחומצה. המצברים האלו נמצאים בשימוש ברוב הרכבים בישראל בגלל המחיר הנמוך שלהם והזמינות הגבוהה שלהם. מצד שני, מצברים אלו נחשבים למזהמים סביבתית ודורשים תחזוקה שוטפת בדמות מילוי מים מזוקקים. מצברים אלו גם נקראים מצברים פתוחים.

מצברי ג’ל

מצברים סגורים אשר מנהלים את עצמם מבחינת התחזוקה שלהם ולא דורשים תשומת לב מיוחדת. מצברים אלו עובדים על ג’ל אשר נמצא בתוך המצבר ונחשבים אמינים ואיכותיים יותר.

מצברים מסוג פריקה עמוקה

מצברים אלו נפוצים ברכבים אשר עובדים אך ורק על אנרגית חשמל כגון מלגזות, קלנועיות וכו’. מצברים מסוג פריקה עמוקה לא מתאימים לרכבים אחרים מכיוון אופי העבודה שלהם. המצברים האלו בנויים כמו מצברי עופרת אך כוללים לוחות מעט עבים יותר ויכולים לפרוק את כל המתח שלהם ולהיטען מחדש פעמים רבות מבלי לשחוק את עצמם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בגבעת שמואל התקשרו אלינו: 072-3921104

מצברי Start&Stop

אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר לרכב בגבעת שמואל בקטגורה זו חשוב שתדעו שהמצברים החדשים ביותר כיום הם מצברים מסוג סטאראט-סטופ. מצברים אלו יכולים להביא את הרכב להדממה כמעט מוחלטת ולהדלקת הרכב בשניות בודדות. היכולת הזו מיוחדת למצברים אלו ולכן הם נחשבים ליקרים יותר וניתן למצוא אותם ברכבים חדשים אשר תומכים בסוג הטכנולוגיה הזו.

מה לבדוק לפני רכישת מצבר לרכב בגבעת שמואל?

אפשר להודות על האמת. אנחנו לא באמת מכירים את המצבר של הרכב שלנו. ועל אחת כמה וכמה איזה מצבר מתאים לרכב הספציפי שלך ולכן נעשה לך סדר לקראת רכישת המצבר הבא שלך.

נתחיל במפרט הטכני של המצבר:

ישנם מספר סימנים שכדאי לשים לב אליהם. נתחיל ב-AH שהוא סימול אשר מבטא את יכולת המצבר לייצר חשמל אמפר פר שעה.

הסימול V מבטא את כמות המתח במצבר, הסימול A מבטא את זרם ההתנעה של המצבר

המצברים נחלקים לפי גודל האמפר ולכן ניתן למצוא מצברים לאופנוע החל מ-9 אמפר ועד מצברים למשאיות של 100 אמפר ומעלה.

מעבר לפרטים הטכניים, ישנם עוד דברים שיש לשים לב אליהם כשרוכשים מצברים לרכב בגבעת שמואל, כשהדבר הראשון שצריך להתייחס אליו הוא צרכי החשמל של הרכב. אם הרכב נוסע רק בעיר ומשמש לסידורים קטנים, כנראה שמצבר סטנדרטי יספיק לך. אך אם הרכב משמש אותך לטיולים ברחבי הארץ או כמובן לעבודה, בלירון מצברים ממליצים לך לרכוש מצבר איכותי מספק מצברים בגבעת שמואל שהוא מוכר וידוע כדי להבטיח לעצמך נסיעה חלקה ובטוחה שתביא אותך ליעדך בשלום.

מה זה מצבר מקצועי?

בשוק המצברים קיימים ספקים רבים וטווחי מחירים רחבים. איך אפשר להבחין ביניהם? די בקלות. נציגי לירון מצברים ממליצים בחום על מצברים של השחקניות המרכזיות של תחום המצברים כמו למשל מצברים מתוצרת ורטה ושנפ. מעבר ליצרנית עצמה, סוג האמפר חשוב גם הוא ולאו דווקא אמפר גבוה יותר נחשב איכותי ורצוי לרכב שלך. בנוסף, קיימות תעודות אחריות אשר נחלקות למספר חודשי תוקף. ככל שהתעודה בעלת תוקף ארוך יותר, כך העלות של המצבר תעלה. תעודת אחריות מקורית תעניק לך ראש שקט בדמות נקודות שירות רבות הפרוסות ברחבי הארץ ויכולות להעניק לך סיוע בכל מקרה שלא יבוא. בנוסף, ישנם גם מצברים משומשים אשר יכולים להוות פתרון מעולה למצבים שונים של הרכב שלך ויחסכו לך כסף. לדוגמא רכב שעומד לפני מכירה והמצבר שלו שבק חיים. במקום לרכוש מצבר חדש, ניתן לרכוש מצבר משומש אשר ישרת אותך נאמנה עד שהרכב ימכר ויעבור לבעלים החדש.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בגבעת שמואל התקשרו אלינו: 072-3921104