מבצע!

מצבר ורטה 55 אמפר

635

  • מצבר מבית ורטה – היצרנית הגדולה באירופה
  • מחיר המצבר כולל בתוכו אחריות יצרן מלאה
  • במסגרת השירות אנו מבצעים טעינה למצבר
  • ניתן לקבל את המוצר עד הבית בתוספת תשלום סימלית
  • המחיר של המצבר כולל מע”מ
קטגוריות: , תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תיאור

מצבר ורטה 55 אמפר עד אליך במחיר משתלם במיוחד!

תוך 30 דקות יכול להיות לך מצבר חדש וזה שברכב שלך יוחלף בלי שיהיה צורך לשנות את השגרה או את לוח הזמנים, בכל יום ובכל שעה!

מצבר ורטה 55 אמפר

כמה עולה מצבר ורטה 55 אמפר?

הגיע הזמן לנפץ מיתוסים! ברוב המקרים כשמדובר ברכב שלנו, אנחנו רגילים להתנהגות מסוימת מצד הרכב שלנו החל מהרכישה של הרכב הראשון. נוח לנו מאד להתנהל בדרך זו וייתכן מאוד שהיא מתאימה לאופי שלנו, אבל עדיין חשוב מפעם לפעם להכניס אליה שינויים. אחד מהשינויים האלה הוא אופן רכישת מצבר חדש.
בטח עד היום החלפת את המצבר במוסך שבו מטופל הרכב שלך או במידת הצורך דרך שירותי גרירה שנעזרת בהם והגיעו לחלץ את הרכב שלך לאחר שנתקע. עכשיו זה זמן טוב להכיר דרך טובה יותר להחליף מצבר, התקשרו אלינו ללירון מצברים ונשמח לעמוד לשירותכם.

מצברי ורטה 55 אמפר הם המצברים הנפוצים והמבוקשים ביותר בארץ וקל להשיגם בנקודות מכירה רבות. בנוסף לכך הוא מתאים לכל רכב בקטגוריה וכך קל למצוא מצבר ורטה 55 אמפר מחיר החל מ635 ש”ח לרכב פיג’ו 106, מצבר ורטה 55 אמפר לרכבי אאודי או לרכבי יונדאי i20. בזכות עובדה זו, קמה תעשייה רחבה של חיקויים ומכירה של מצברים משומשים כאמתלה של חדשים. כאשר יגיע הזמן לקנות מצבר חדש, חשוב לשים לב ולקנות בסוכנות או נקודת מכירה אמינה וותיקה. יש לשים לב שהמחיר תואם לסדר הגודל של המחירים בשוק (מצבר זול מדי צריך לגרום לך לחשוד) ושביחד עם המצבר תתקבל גם תעודת אחריות מקורית מטעם חברת היצרן, לתוקף של 12 חודשים לפחות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 55 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

לירון מצברים – ככה קונים מצברי ורטה 55 אמפר

בניגוד לעבר, היום יש מודעות גבוהה לאיכות של המצבר ולבחינה מעמיקה בטרם הרכישה. בזכות מודעות זו, ישנו ייבוא מסיבי של מצברים חדשים לארץ מתוצרתן של החברות המובילות בעולם. אי אפשר להתעלם מהיתרון העצום לתחרות ולהורדת המחירים שהיא מביאה איתה, אך יש לכך צד נוסף והוא בלבול הלקוחות וקהל היעד. כאשר מוסיפים את רשת האינטרנט ואפשרויות הרכישה שהיא מציעה, אפשר להכיר כמות עצומה של אתרי סוכנויות מצברים או מוסכים אשר מציעים טווח רחב של מחירים ולא תמיד קל לקבל את ההחלטה איזה מצבר יהיה הכי מתאים וכדאי לך. מסיבה זו לירון מצברים מעמידה לרשותך איש מקצוע שיוכל לייעץ בנוגע לנושאים הבאים:

אילו אפשרויות רכישה עומדות בפני הלקוח

עולם המצברים עולה לתודעה ותופס תאוצה רבה לאחרונה. כיום אפשר לקנות מצבר מתוצרת חברות רבות או יצרנים ולכל מצבר היתרונות והחסרונות שלו. לאחר סיום הרכישה באופן עצמאי, קשה מאוד לקבל מידע אודות מבצעים מיוחדים, לקבל את תעודת האחריות המקורית והלקוח לא יכול לדעת על כך שיש לו אפשרות לרכוש מצבר משומש שיהיה מאוד מתאים לצרכים ולאופי הנסיעה שלו ברכב. אצלנו בלירון מצברים תוכלו ליהנות גם משירות מצבר ורטה 55 אמפר עד הבית בכל יום ובכל שעה!

מה מצבו של המצבר הקיים

לאחר שרוכשים מצבר באופן עצמאי, אי אפשר לבצע בדיקה למצבר המותקן ברכב. לפעמים גם כשחושבים שהמצבר סיים את החיים ייתכן שכל מה שדרוש זה טעינה או בדיקת מפלס המים ברכב כדי שהמצבר יחזור לאיתנו וימשיך לתפקד בצורה תקינה, אפילו למשך חודשים ארוכים.

מצבר ורטה 55 אמפר בהתאמה אישית

סביר מאוד להניח שבפעם הבאה כשיהיה לך צורך לקנות מצבר, המצבר שייבחר יהיה זהה בתוצרת ובדגם שלו למצבר שכבר קיים ברכב. לך אין את הדרך לדעת האם המצבר המותקן הוא באמת זה שהכי מתאים לך ולרכב שלך. לדוגמה, אם רכשת לאחרונה רכב יד שנייה, ייתכן שגם רצית להתקין בו מערכות שמע חדשות ומשוכללות, מסכים צמודים למושבים או כל מערכת אחרת ברכב. מערכות החשמל גורמות לצריכת חשמל גבוהה שמשפיעה על המצבר ומביאה אותו לכדי מאמץ גדול שאולי יפריע לו לפעול באופן תקין. כשמתייעצים עם מומחה מצברים מקצועי שבקיא בתחום, אפשר להבין בצורה טובה יותר איזה מצבר יהיה זה שהכי יתאים לך כרגע, וכך אפשר יהיה למקסם את השימוש בו וברכב שלך וגם להאריך את חייו.

טיפים לתחזוקה נכונה של מצבר VARTA 55AH

רכישה של מצבר חדש היא תהליך. כמו בכל קנייה של רכיבים לרכב, גם המצבר דורש תחזוקה, למרות שהיא נחשבת למינימלית כדי לשמור עליו תקין לאורך זמן. אם רכשת מצבר ורטה 55 אמפר באופן עצמאי, לא יהיו לך הכלים והדרך להבין מה מצב המצבר ואיך לשמור עליו מכל משמר ואיך להאריך את חייו ככל האפשר. אצלנו, ניתן לקבל את המצבר עד הבית כולל השירות הצמוד אליו, מ-א’ ועד ת’!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 55 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אצלנו ניתן לקנות מצברים ורטה 55 אמפר מ 635 שקלים

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצברי ורטה 55 אמפר עד הבית בתוספת תשלום

icon

מצבר ורטה 55 אמפר מתאים לרכבי ניסאן אלמרה, סיאט קורדובה, סקודה פאביה, רכבי פג׳ו ועוד