מבצע!

מצבר ורטה 60 אמפר

605

  • מצבר מבית ורטה – היצרנית הגדולה באירופה
  • מחיר המצבר כולל בתוכו אחריות יצרן מלאה
  • במסגרת השירות אנו מבצעים טעינה למצבר
  • ניתן לקבל את המוצר עד הבית בתוספת תשלום סימלית
  • המחיר של המצבר כולל מע”מ

תיאור

איפה הכי כדאי לרכוש מצבר ורטה 60 אמפר?

מצבר ורטה 60 אמפר עד הבית במחיר משתלם וכדאי עם שירות מצוין, ללא יוצא מן הכלל! תוך 30 דקות בלבד מרגע ביצוע ההזמנה, יגיע אליך מומחה מצברים מקצועי מטעמנו (בכל רחבי אזור המרכז) ויחליף עבורך את המצבר למצבר החדש מהר ככל האפשר.

מצבר ורטה 60 אמפר

כמה עולה מצבר ורטה 60 אמפר?

מצברים מתוצרת חברת ורטה נחשבים לנמכרים והמובילים בשוק כיום. ישנם דגמים שונים כמו מצבר 60 אמפר מבית ורטה שמתאים לרכב מסוג מאזדה 3, מצבר ורטה 60 אמפר לטויוטה קורולה, מצבר ורטה 60 אמפר לשברולט ועוד. השם הטוב, המוניטין שהצטבר לאורך השנים וכמובן איכות מעולה של מצברים הפכו את המצברים של ורטה לכאלה ששמם הולך לפניהם.
למרות זאת, כמו בכל רכישה של מוצר חדש, לאיכות הזאת יש מחיר שצריך לשלם. המצברים מתוצרת ורטה יקרים יותר באופן יחסי בשוק ויש לזה הסבר, שכן יש להם תרומה מכרעת לנסיעה בטוחה וחלקה בכל כלי רכב. כשמבינים את זה, המחיר מקבל פרופורציות אחרות.

אנו בלירון מצברים ממליצים לבצע סקר שוק יסודי ומעמיק ככל האפשר לפני רכישת מצבר חדש, זאת כדי להבין את קנה המידה של מחירי המצברים, כמו מחיר מצבר ורטה 60 אמפר וגם כדי שהידע יוכל לסייע לך לקבל את ההחלטה הנכונה. ידע מעמיק בנוגע למחירים יסייע לך להתמקח, במידת הצורך, עם בעלי מקצוע מעולם המצברים וגם יעזור לך להבין מול איזה איש מקצוע מתבצעת העסקה. מצבר זול מאוד (ביחס למחירים הנפוצים בשוק) עלול להעיד על בעל מקצוע מפוקפק או מצבר באיכות ירודה, מצד שני מצבר שהמחיר שלו גבוה מדי עלול להעיד על מחיר לא הוגן.
לירון מצברים רואה בהגינות והיושר כלפי הלקוחות שלה ערך עליון ולכן המומחים המקצועיים שלה לא יבצעו החלפה של מצבר אם ימצאו שהוא תקין. אם מצאת מחיר מצבר ורטה 60 אמפר זול יותר, כדאי לך לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר משתלמת!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 60 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

לקראת הקיץ מכינים את המצבר לקראת הכבישים החמים

הקיץ הישראלי חם מאוד, לח וכבישי המדינה נתונים במשך הרבה שעות תחת השמש הקופחת שמחממת מאוד גם את הרכב שלך והכי חמור, אין בה רחמים על המצבר שברכב. עובדה ידועה היא שהמצבר הוא הרכיב שבזכותו פועלות באופן תקין כמעט כל המערכות החשמליות שמותקנות ברכב. מכאן, שהטמפרטורה הגבוהה והלחות המסיבית חודרות דרך מכסה המנוע אל המצבר, גורמות לו להתחממות ומכאן שעלול להיגרם נזק בלתי הפיך לתפקוד הרכב כולו. בעזרה כמה צעדים פשוטים אפשר לצמצם החשיפה של המצבר לשמש ולחום וכך להאריך את חייו גם במשך הקיץ.

בדיקה מקדימה של מצב המצבר

חשוב לבדוק את מצבר הרכב עם מומחה מצברים לפני שהקיץ מתחיל. כך אפשר לדעת מראש אם עדיף להחליף את המצבר לפני הקיץ או שאפשר להמשיך בנסיעה ברכב עם המצבר הקיים. חשוב לדעת מבעוד מועד האם מצבר ורטה 60 אמפר הגיע לסיום חייו ויש סכנה שהוא יקרוס בשל החום הכבד. כאן יגיע תורו של מומחה המצברים להציע לך להחליף את המצבר.

התפקיד של מים מזוקקים

גם המצבר לעיתים קרובות חש צימאון, בעיקר בקיץ ולכן חשוב מדי פעם לבדוק את מצב הנוזלים במצבר. מדובר בבדיקה פשוטה ומהירה שיכולה להציל את המצבר מהתייבשות, בדיקה שבזכותה המצבר יהיה תקין ופעיל למשך הרבה זמן.

כיבוי המנוע ברכב

כאשר ממתינים בתוך הרכב הרבה זמן עדיף לכבות את המנוע ולא להשאירו דולק. נכון שלאחר הכיבוי אי אפשר להדליק את המזגן (במיוחד בקיץ), אבל חשוב לדעת שכיבוי הרכב יימנע התחממות יתר של המצבר וכך תימנע הופעת תקלות שעלולות להיגרם בשל הטמפרטורה.

חניית הרכב במקום מוצל

במידת האפשר, וגם אם זה כרוך בכמה דקות של הליכה, תמיד כדאי ועדיף להחנות את הרכב באזור מוצל על מנת למנוע מקרני השמש הישירות לחמם בצורה מסוכנת את המצבר או את שאר מערכות הרכב.

מצברי ורטה 60 אמפר עד הבית

אין כמו לקבל שירות של מצבר ורטה 60 אמפר עד הבית תוך חצי שעה בלבד מרגע הפנייה.
גילית שהמצבר סיים את חייו? אין בעיה! אחרי שיחת טלפון אחת קצרה ללירון מצברים יגיע אליך מומחה המצברים שלנו בשירות מצבר עד הבית כשהוא מצויד בכל הדרוש לשם התקנת מצבר ורטה 60 אמפר חדש שיהיה המתאים ביותר לרכב שברשותך, בין אם מדובר ביונדאי i20, מצבר לרכב ניסאן קשקאי, או כל סוג רכב אחר. אחרי שיחה טלפונית קצרה אפשר יהיה להבין יותר טוב מה המצב ולשם כך נבקש ממך את הפרטים הדרושים ונמצא כמה חלופות שעשויות להתאים לתקציב שלך. החלק שלך בתהליך הוא לבחור את המצבר. את כל השאר אנחנו נעשה. לאחר שיותקן המצבר החדש – מומחה המצברים שלנו ינחה אותך בנוגע לתחזוקה נכונה של המצבר החדש כדי שתהיה לך האפשרות העצמית לשמור על תקינות המצבר וייתן לך את תעודת האחריות המקורית שמתאימה בדיוק למצבר החדש שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 60 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אצלנו ניתן לקנות מצברים ורטה 60 אמפר מ 605 שקלים

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצברי ורטה 60 אמפר עד הבית בתוספת תשלום

icon

מצבר ורטה 60 אמפר מתאים לרכבי הונדה אקורד, מיצובישי גרנדיס , סובארו אימפרזה, רכבי שברולט ועוד