החלפת מצבר במאזדה 6 רק עם המקצוענים של לירון מצברים

בלי צורך לזוז מילימטר, בלי לחפש חניה ובלי להזמין גרר, מצבר למאזדה 6 יגיע אליך תוך 30 דקות בלבד! איך זה קורה? שירות מצבר עד הבית של לירון מצברים. שירות זה כולל איבחון מצב הרכב שלך, התאמת מצבר למאזדה 6 שלך ולשימושים שלך בה, החלפת מצבר עד בית הלקוח (רק במידה והמצבר באמת גמור) והדרכה על שיטות תחזוקה שיאריכו את חיי המצבר החדש שלך וכל זה בזמינות של עשרים וארבע שעות ביממה!

שירות מצברים למאזדה 6 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר למאזדה 6 מחיר החל מ 480 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 6 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר למאזדה 6

מצברים למאזדה 6 במחיר ללא תחרות:

מצבר למאזדה 6 לא עובד? אין שום בעיה!

רגע לפני שהלחץ והעצבים נכנסים ומפריעים לשגרת היום שלך, לירון מצברים תעזור לך לבחון באמצעים ביתיים את מצב המצבר שלך. לאחר האיבחון שלך ניתן יהיה לדעת מה מצב המצבר ולפעול בהתאם. אם הרכב שלך סובל מאחד מהסימפטומים האלו, ככל הנראה שהגיע הזמן להחליף מצבר למאזדה 6 שלך:

הסימפטום מה זה אומר?
חשמל נמוך ברכב אורות עמומים, צופר חלש, מזגן לא תקין ואזעקה שלא פועלת כמו שצריך. מערכות החשמל של הרכב נתמכות על ידי המצבר ולכן אם הן לא פועלות בצורה תקינה, ככל הנראה שישנה בעיה במצבר
קשיים בהנעה תפקידו הראשי של המצבר הוא לספק את הניצוץ אשר מדליק את הרכב בכל נקודת זמן שהרכב פעיל. אם הסטרטר שלך מסרב להניע סביר להניח שזה הזמן שהמצבר שלך לא תקין ודרכו מאוד קצרה למפעל המיחזור.
מצבר ישן אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בשימושים בו ובהתאמה שלו לסוג הרכב שלך. אם שכחת מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה, ההמלצה של לירון מצברים היא לקפוץ לחשמלאי רכב על מנת להבין את מצב המצבר ולא לתת לו להפתיע אותך
מצבר חיצוני ירוד מצבר, ככל רכיבי הרכב, חשוף לטלטלות וזעזועים. בורות עמוקים מדי בכביש ותאונות כאלו ואחרות מזעזעות את המצבר ועלולות ליצור בו סדקים. סדקים אלו יכולים להפוך לשברים אשר מהם תתחיל לדלוף חומצה אשר מסוכנת לשאר חלקי הרכב ולך. חל איסור חמור לנסות לתקן נזילה כזו לבד!

איזה מצברים מתאימים למאזדה 6?

מאזדה 6 נחשבת לרכב מנהלים מרווח. רכב כזה, בניגוד לדוגמא לרכבי המיני, צורך המון כוח מה שדורש התקנה של מצבר 65 אמפר הנחשב עוצמתי יחסית לקטגוריה. מעבר לכך, משנת 2014 מצברים למאזדה 6 עברו ממצבר ג’ל למצבר Start & Stop המתקדם עליו נרחיב בפסקה הבאה. המלאי של לירון מצברים כולל מצברי סטארט אנד סטופ מהחברות המובילות מצברים מבית ורטה ושנפ. חברות אלו מומלצות על ידי לירון מצברים מכיוון שהן מותאמות לאקלים הישראלי הקשוח, בעלות נקודות שירות רבות הפזורות ברחבי הארץ ומובילות באיכות המצברים שלהן.

מה זה מצבר Start & Stop?

בדומה לשאר התחומים, גם עולם המצברים מתפתח ומפתח מוצרים טכנולוגיים חדשים. מצבר סטארט & סטופ מיועד להפחתת זיהום האוויר שנגרם משריפת הדלקים. המערכת פועלת בצורה כזו שכשהרכב נעצר לפרק זמן קצר כגון רמזור, פקק וכו’, היא מכבה את המנוע ומונעת פליטה של מזהמים לפרק הזמן הזה. התחכום של המערכת מאפשר לה להדליק את המנוע מחדש בתוך מילי שניות ולא להפריע לשגרת הנסיעה.

אילו יתרונות יש למצבר סטארט אנד סטופ למאזדה 6?

גם המצבר האיכותי ביותר מתחיל להראות סימני עייפות לאחר זמן שימוש מסוים. כשמוסיפים לזמן נזקים שונים כמו קורוזיה, מזג אוויר לוהט, תאונות, בורות עמוקים וסדקים שמתפתחים עם הזמן, מגיעים למסקנה שקשה מאוד להיות מצבר בישראל. מצברי סטארט אנד סטופ נחשבים עמידים הרבה יותר משאר המצברים הן ביכולת הפיזית שלהם והן ביכולת שלהם לספק נסיעה בטוחה וחלקה לאורך זמן רב יותר.

היכן ניתן להשיג מצברים של לירון מצברים?

שירות מצבר למאזדה 6 עד הבית של לירון מצברים מאפשר לך ליהנות ממצברים חדשים למאזדה 6 שלך מכל מקום בארץ. נשמח לספק לך שירות מצבר מאזדה 6 עד הבית ולהגיע להחליף מצבר לרכב בפתח תקווה, נס ציונה, בני ברק וערים נוספות במרכז בתוך 30 דקות בלבד. המומחים שלנו פרושים בכל רחבי הארץ ופנויים לספק לך פתרון חשמל מיידי ללא המתנה מיותרת. בנוסף, כל מצבר היוצא מלירון מצברים מגיע עם תעודת אחריות יבואן מקורית של בין שנים עשר חודשים לעשרים וארבעה חודשים כך שיש לך ראש שקט וביטחון בקניה שלך. מחירי המצברים של לירון מצברים הוגנים ומשקפים את האיכות הגבוהה של המוצרים, השירות המלא ומבחר המצברים הרב אשר מאפשר לך ליהנות ממצבר אשר יתאים בדיוק לך מבחינת התאמה לרכב ותקציב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למאזדה 6 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מאזדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למאזדה 6 הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר ו-65 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למאזדה 6 החל מ 480 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למאזדה 6 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.