הדרך המשתלמת והמהירה ביותר להחלפת מצבר לסובארו פורסטר
הלך לך המצבר? לא נורא! מהיום ניתן להחליף מצבר לסובארו פורסטר בשיחת טלפון אחת ותוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז נחליף לך מצבר! מומחה המצברים שלנו יגיע אליך, לכל מקום בארץ במסגרת שירות מצבר לסובארו פורסטר עד הבית, ויאבחן את המצבר הנוכחי שלך. רק אם הוא באמת גמור הוא יוחלף במצבר זול ואיכותי אשר מתאים בדיוק לרכב שלך. ההתקנה תארך מספר דקות ולאחריהן המומחה שלנו יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שהוא יחזיק לך כמה שיותר!

שירות מצברים לסובארו פורסטר זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסובארו פורסטר במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו פורסטר התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסובארו פורסטר

מצברים לסובארו פורסטר במחיר ללא תחרות:

איך מצבר לסובארו פורסטר עובד?

לא צריך להיות מומחים כדי להחליף מצבר לסובארו, אך בהחלט כדאי להבין בעולם הזה כדי שנוכל להבין איזה מצבר יתאים לרכב שלנו. מצבר, בדיוק כמו בשלט המזגן שלך, הוא הבטריה של הרכב. מעבר לדלק, הרכב צריך חשמל כדי להניע ולתמוך במערכות החשמל הרבות שברכב. הוא עושה את זה על ידי ייצור חשמל באמצעות מספר חומרים אשר מרכיבים אותו, או יותר נכון, אותם.
מהם סוגי המצברים הקיימים בשוק?
אפשר להודות על האמת, עד היום לא באמת לימדו אותך מהו מצבר ואילו סוגי מצברים לסובארו פורסטר קיימים. לא כדי להסתיר ממך מידע, אלא בגלל שהמצבר משום מה סובל מיחסי ציבור נמוכים ולא זוכה לתהילה שמגיעה לו. כיום ישנם 3 סוגי מצברים שרלווטיים לשוק הפרטי:

  • מצבר פתוח \ מצבר רטוב \ מצבר עופרת
    המצבר המוכר ביותר בתחום. הוא עשוי מלוחות עופרת אשר טבולות בתוך מים מזוקקים וחומצה. השילוב של החומרים האלו גורמים לחיכוך של חומרים כימיים אשר מייצרים חשמל. היתרונות של המצבר הזה הם הפצה רחבה ומחיר זול. החסרונות שלו הם זיהום סביבתי גדול, תחזוקה שוטפת (מילוי מים מזוקקים) ואמינות ועמידות נמוכות.
  • מצבר סגור \ מצבר יבש \ מצבר ג’ל
    הדגם המתקדם יותר של מצבר העופרת. כאן הג’ל החליף את המים המזוקקים וכל התהליך מתבצע עצמאית ללא כל התערבות חיצונית. המצבר הזה אמין וחזק יותר ממצבר העופרת ונחשב לירוק יותר. החיסרון היחידי שלו הוא המחיר המעט יקר יותר ממצבר העופרת.
  • מצבר Start&Stop
    הפיתוח העדכני ביותר של עולם המצברים. מצבר זה מסוגל לדומם את המנוע ולהניע אותו מספר רב של פעמים מבלי לשחוק את עצמו וזה היתרון הכי גדול של המצבר הזה. הוא נחשב למצבר החזק ביותר הקיים היום והידידותי ביותר לסביבה. החיסרונות שלו הם חוסר ההתאמה שלו לכל הרכבים ומחירו היקר. אך, אם מבצעים סקר שוק לפעמים ניתן למצוא מצברים במבצע במחירים משתלמים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו פורסטר התקשרו אלינו: 072-3921104

להקדים תרופה למכה

למרות שנראה לך שהוא עושה לך בכוונה, המצבר שלך דווקא מאותת לך בכמה וכמה סימנים לפני שהוא שובק חיים לחלוטין. הידע הזה יכול לעזור לך להבין מתי הגיע הזמן להחליף מצבר לסובארו פורסטר שלך ובכך לאפשר לך לערוך סקר שוק ולתכנן את יום החלפת המצבר, מה ששווה לך המון כאב ראש ולא מעט כסף. גילית חלק מהסימפטומים ברכב שלך? לירון מצברים מזמין אותך לשיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נאבחן את מצב המצבר שלך ונייעץ לך איך להתקדם עם המצבר הנוכחי שלך.

הסימנים תיאור התקלה
מזגן חלש, אורות עמומים, חלונות חשמל עייפים המצבר אחראי לספק מספיק חשמל לרכב כדי שמערכות החשמל יתפקדו כמו שצריך. ברגע שחלק מהאביזרים המותקנים ברכב מתחילים לזייף, כדאי לנסוע לחשמלאי רכב שיבדוק את המצבר.
קושי להניע את הרכב התפקיד השני של המצבר הוא לספק מספיק חשמל לסטרטר אשר גורם לסיבוב חשמלי ראשון של המצבר ובכך מניע את הרכב. אם הסטרטר יקבל מתח נמוך מדי, הוא לא יצליח לסובב את המנוע והאוטו לא יניע.
נזקים פיזיים המצבר יושב בתושבת מיוחדת לצד המנוע. עם הזמן ההברגות נחלשות והמצבר מתחיל לקבל מכות בגלל תאונות קלות, בורות בכביש וכו’. המכות האלו עלולות לגרום לסדקים קטנים במצבר שעם הזמן יהפכו לשברים שיגרמו לנזילות של חומצה מהמצבר. זהו מצב מסוכן מאוד שעלול לפגוע בחלקי הרכב השונים וכמובן גם בך ולכן חל איסור חמור לנסות לתקן את המצבר בעצמך!
בנוסף, מזג האוויר הישראלי יכול לגרום לקורוזיה אשר משבשת את אספקת החשמל למנוע ולכן יש לנקות את קטבי המצבר באמצעות שפיכת מים חמים ישירות עליהם.
נורית חיווי דלוקה נורית חיווי דלוקה לא אומרת שהמצבר גמור, אבל בהחלט מעידה על תקלה במצבר ולכן יש להתייעץ עם חשמלאי רכב ברגע שהיא נדלקת.

כמה עולים מצברים לסובארו פורסטר?

לירון מצברים ממליץ על מצברים מתוצרת VARTA ושנפ מכיוון שהם האיכותיים והותיקים ביותר בתחום. המחירים שלהם מעט יקרים לעומת מצברים אחרים אך הם בהחלט שווים את המחיר. נשמח לעזור לך לבחור את המצבר המתאים ביותר עבורך, 24/7, בשיחת טלפון אחת קצרה!
אם חלילה כבר נתקעת עם הרכב אנחנו מזמינים ואתך לחסוך זמן באמצעות שירות מצבר לסובארו פורסטר עד הבית. מומחה מטעמנו יגיע עד אליך לכל מקום באזור המרכז בתוך חצי שעה בלבד ויחליף לך מצבר לרכב בכפר סבא, נס ציונה, יהוד וערים נוספות! כל שעליך לעשות זה להתקשר ומומחה יהיה בדרך אליך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו פורסטר התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סובארו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסובארו פורסטר הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסובארו פורסטר החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסובארו פורסטר עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.