מצבר לסוזוקי ג’ימני בכל זמן ובכל מקום!
תכננת לצאת לטיול וגילית שהג’ימני שלך תקוע בלי מצבר? לירון מצברים יגיע אליך ויחלץ אותך מהמצב!
שירות מצבר לסוזוקי ג’ימני עד הבית מעניק לך הגעה של מומחה מצברים עד אליך, בכל שעה ובכל יום, תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה אלינו, בכל מקום באזור המרכז! המומחה יבדוק את המצבר לסוזוקי ג’ימני הנוכחי שלך ורק אם אי אפשר להציל אותו יחליף לך למצבר חדש תוך מספר דקות ויסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שהוא יחזיק לך לאורך זמן ארוך יותר!

שירות מצברים לסוזוקי ג’ימני זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי ג’ימני במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי ג’ימני התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי ג'ימיני

מצברים לסוזוקי ג’ימני במחיר משתלם:

מה זה בעצם מצבר?

משום מה, כשרוכשים רכב בין הוא חדש או לא, אף פעם לא מתעכבים על המצבר שהוא רכיב מאוד מאוד חשוב ברכב. למרות שהוא מונע על ידי בנזין או סולר, הרכב שלך צריך חשמל כדי לתפקד. הסיבות לכך הן:

  • אספקת חשמל סדירה ותמיכה במערכות החשמל שברכב
    מצברים לסוזוקי ג’ימני אמונים על ייצור החשמל ברכב שלך והוא עושים את זה על ידי פעולות כימיות המתרחשות בתוכם. את החשמל הזה המצברים מייצאים לשאר החלקים ברכב וכך מאפשרים להם לפעול.
  • הנעת הרכב
    בנוסף לתפקיד הסוללה שלהם, מצבר לסוזוקי ג’ימני מספקים את הניצוץ החשמלי הראשון שדרוש לסטרטר כדי לסובב את המנוע (על ידי סיבוב חשמלי מלא) ולבסוף להניע אותו.

המצבר מייצר כמות קבועה של חשמל אשר נקבעת בייצור שלו ולכן ניתן לראות מצברים עם מספרים שונים. המספרים האלו מייצגים את כמות החשמל שהמצבר יכול לייצר בשעה ולכן מצבר 46 אמפר יכול לייצר 46 אמפר חשמל בשעה. נתון זה חשוב כדי לדעת איזה מצבר מתאים לג’ימני שלך ויכול לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי ג’ימני התקשרו אלינו: 072-3921104

איך ניתן לזהות מצבר גמור?

בניגוד למה שחשבת, המצבר שלך מדבר אליך ומזהיר אותך שהוא הולך להיגמר ולא בוחר יום אקראי כדי לשבוק חיים ולהרוס לך את כל היום. הסימנים שהוא מפזר קלים לזיהוי ויכולים לעזור לך להבין את תמונת המצב של המצבר לסוזוקי ולהחליף אותו בזמן הנוח לך ובסכומים נמוכים משמעותית ממה שהיה עולה לך במידה והיית מערב שירותי גרירה.

הסימנים הפירוש שלהם
קושי רב בהנעת הרכב מצבר לסוזוקי ג’ימני תקין צריך לשלוח מספיק חשמל לסטרטר כדי שיוכל לגרום לסיבוב מנוע מלא. אם המצבר חלש, לא יגיע מספיק חשמל לסטרטר ולכן במקום להניע את הרכב בניסיון הראשון, הרכב יצטרך מספר ניסיונות כדי להניע.
נורה דלוקה בלוח המחוונים אמנם הנורה הדלוקה לא מעידה בהכרח על מצבר גמור, אך היא בהחלט דורשת תשומת לב ולכן מומלץ לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיבחן את המצבר ויספק לך תמונת מצב.
מערכות חשמליות לא מתפקדות מצבר חלש לא יצליח לספק את מלוא החשמל הדרוש למערכות החשמל שברכב שלך ולכן אם זיהית שהמזגן בקושי מחמם או מקרר, אורות הרכב שלך עמומים וחלונות החשמל בקושי עולים ויורדים, כנראה שהמצבר אוטוטו הולך להיגמר
רעשים מוזרים מכיוון המנוע מצבר איכותי צריך לספק לך נסיעה חלקה. לקראת סוף החיים שלו, המצבר עלול להשמיע קולות תקתוק משונים מכיוון המנוע ולכן אפשר להירגע, זה לא המנוע. מומלץ לנסוע לחשמלאי הרכב כדי שיעזור לך להבין האם המצבר שלך קרוב לשבוק חיים

איך בוחרים מצבר לסוזוקי ג’ימני?

שוק המצברים מוצף במתחרים חדשים שחדרו לשוק בתקופה האחרונה עם הבטחות למחירים זולים וביצועים גבוהים. לרוב, זהו לא המצב מכיוון שמצברים אלו לא הותאמו לאקלים הישראלי החם ולעומס העבודה בכבישי ישראל. זהו נתון חשוב שחייבים לקחת בחשבון כשרוכשים מצבר חדש לסוזוקי ג’ימני מכיוון שמצבר שלא מתאים לאקלים הישראלי ישחק מהר יותר ויגרום לך להוציא כספים מיותרים. מעבר לכך, מצברים מחברות חדשות לא מוכרים מספיק ולכן עלולים לא לספק את הסחורה ולגרום לאכזבה.
לירןו מצברים ממליץ לרכוש מצברים מחברות מוכרות ובעלות ניסיון שהיעילות והמומחיות שלהן הוכחו במהלך השנים. למשל, מצברים מתוצרת שנפ או ורטה.

כמה עולים מצברים לסוזוקי ג’ימני?

כאמור, לירון מצברים ממליץ על רכישת מצברים לסוזוקי ג’ימני שלך מהיצרניות המובילות ורטה ושנפ. יצרניות אלו התאימו את המצברים שלהן לאקלים הישראלי, מנפיקות תעודות אחריות מקיפות המאפשרות לך לקבל שירות מלא ופרשו נקודות שירות רבות ברחבי המדינה (חברת שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות כאלו) ולכן המצברים האלו יספקו לך נסיעות חלקות, בטוחות ואיכותיות לכל מקום אליו הרכב שלך יגיע. ישנו טווח רחב של מחירי מצברים בשוק ולכן כדאי לבצע סקר שוק לםני רכישת מצבר חדש. אם כבר נתקעת עם רכב ורוצה לחסוך זמן בלירון מצברים תוכל להנות משירות מצבר לסוזוקי ג׳ימני עד הבית בתוך חצי שעה בלבד, בכל מקום באזור המרכז, מרגע השיחה שלך! מומחה יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב באלעד, אשדוד, נס ציונה ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי ג’ימני התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי ג'ימני הינם מצברים בקיבולת 46 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי ג'ימני החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי ג'ימני עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.