מחליפים מצבר לסוזוקי ספלאש במחירים סופר משתלמים!
הסוזוקי שלך התחילה לגמגם? המזגן לא עובד, האורות עמומים והצופר נחלש משמעותית? כנראה שאוטוטו המצבר לסוזוקי ספלאש שלך נגמר וזה בדיוק הזמן להזמין מצבר עד אליך! שירות מצבר לסוזוקי ספלאש עד הבית יעניק לך החלפת מצבר לסוזוקי ספלאש שלך על ידי מומחה מצברים שיאבחן את המצבר הקיים ורק אם הוא באמת גמור יבצע החלפה. לאחר התקנה מהירה, מומחה המצברים ידריך אותך על שיטות לשמור על המצבר שלך ולהאריך את חייו. השירות פעיל 24/7 וזמין עבורך תוך 30 דקות לכל מקום במרכז הארץ!

שירות מצברים לסוזוקי ספלאש זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי ספלאש במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי ספלאש התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי ספלאש

מצברים לסוזוקי ספלאש במחיר מיוחד:

איך ניתן לזהות שהמצבר גמור?

המצבר לסוזוקי ספלאש לא עושה לך בכוונה. הוא לא נגמר בדיוק בזמן הלא נכון כי הוא בחר לעשות את זה ודווקא להפך. בדרך למפעל המחזור (כן, מצברים ממוחזרים!) הוא מסמן לך במספר דרכים שהגיע הזמן להחליף אותו. כתבנו לך את רשימת הסימפטומים השונים בטבלה כדי שלהבא יהיה לך קל הרבה יותר לזהות את הבעיה מבעוד מועד ולהחליף מצבר לסוזוקי ספלאש שלך לפני שהרכב יתקע.

התסמין הפירוש שלו
נורית חיווי דלוקה נורית החיווי של המצבר נראית, ובכן, כמו מצבר. כשהנורית הזו נדלקת, סימן שישנה תקלה במצבר וכדאי לנסוע לחשמלאי רכב. זה לא בהכרח אומר שהמצבר גמור, אבל אסור להתעלם מהנורית הזו.
בעיות בהנעת הרכב מצברים לסוזוקי ספלאש אחראיים על אספקת החשמל לרכב והעברת ניצוץ חשמלי לסטרטר שבתורו מסובב את המנוע סיבוב חשמלי מלא אחד וגורם להנעה של הרכב. ניסיונות הנעה מרובים מעידים על כך שלא מגיע מספיק חשמל לסטרטר והוא לא מצליח להניע את הרכב ולכן כדאי להתייעץ עם מומחה מצברים כדי להבין היכן בדיוק הבעיה.
מערכות חשמל עייפות מצבר תקין מזרים חשמל בצורה תדירה למערכות החשמל אשר לא יכולות לפעול בלעדיו. אם זיהית שאורות הרכב שלך עמומים, הצופר חלש והמזגן בקושי עובד, ככל הנראה שהמתח המגיע מהמצבר חלש מדי והגיע הזמן להחליף מצבר.
רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע מצבר תקין צריך לספק לך נסיעה חלקה ללא רעשים ולכן אם התחלת לשמוע רעשי תקתוק מוזרים, אין צורך לנסוע למוסך כי זה לא המנוע. מצבר לקראת סיום מעגל החיים שלו מתחיל להשמיע רעשים כאלו ולכן זוהי אינדיקציה מעולה לכך שהמצבר אוטוטו נגמר.
מצבר בן 3 שנים ומעלה אורך החיים של מצבר נעים בין שנתיים וחצי לחמש שנים. הכל תלוי כמובן בשימוש ברכב ובעומס העבודה המופעל על המצבר. אם לא החלפת מצבר 3 שנים, אנחנו ממליצים לך בחום לבדוק את המצבר אצל חשמלאי רכב ולהבין אם הגיע הזמן להחליף אותו

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי ספלאש התקשרו אלינו: 072-3921104

דגשים חשובים לבחירת מצבר לסוזוקי ספלאש

דבר ראשון שיש לשים לב אליו הוא התאמת המצבר לרכב שלך. סוזוקי ספלאש נחשבת לרכב קטן ולכן מצבר 40 אמפר יהיה מצוין עבורה. כמובן שיש להתחשב בעומס העבודה המופעל על הרכב שלך ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה מצברים שידע לנתח את צרכי החשמל הספציפיים שלך ויתאים לך מצבר מדויק.

מותג המצברים חשוב מאוד ויכול להכריע האם המצבר החדש שרכשת יצליח לספק לך נסיעות חלקות לאורך זמן. הסיבות לכך הן מוניטין והתאמה לאקלים הישראלי. לאחרונה נכנסו חברות חדשות לתחום אשר מציעות מגוון מצברים בטכנולוגיות שונות וברמות מחירים שנחשבות נמוכות יחסית. אפשר לחשוב עליהם כמצברים “לואו קוסט”. היתרון היחידי של המצברים האלו זה המחיר ותו לא. לרוב מצברים אלו לא עמידים ואמינים מספיק וגרוע מכך, לא מותאמים לאקלים הישראלי הקשוח וקורסים תחת החום הכבד. לירון מצברים ממליץ על רכישת מצברים של יצרניות מוכרות כמו למשל מצברים מבית ורטה ושנפ. חברות מצברים אלו מעניקות תעודות אחריות מקוריות אשר מקנות לך שירות מלא בכל נקודת שירות הפרושה בארץ. למרות שכשרוכשים מצבר חדש לא חושבים על תקלות, אך הן בהחלט קורות ולכן אחריות מקיפה כמו של היצרניות הגדולות חשובה מאוד.

טיפ נוסף ולא פחות חשוב הוא לא לרכוש מצברים במוסך או משירותי גרירה. לרוב, לצערנו, החלפת המצבר תיעשה רק אחרי שהרכב נתקע ואנשי המוסכים והגרירה יודעים את זה ומנצלים את זה כדי למכור את אותו המצבר במחיר מופקע. ישנו טווח רחב של מחירי מצברים, יש מצברים זולים יותר ויקרים יותר, משומשים וחדשים ולכן שווה לעשות סקר שוק לפני רכישת מצברים לסוזוקי ספלאש. מעבר לכך, יש לרכוש מצבר חדש לסוזוקי ספלאש שלך אך ורק ממקום מוסמך כדי למנוע תקלות ואף זיופים.

אם חלילה כבר נתקעת עם הרכב ואתה זקוק למצבר חדש, תוכל לחסוך את הגרירה למוסך ולהנות משירות מצבר לסוזוקי ספלאש עד הבית. כל שעליך לעשות הוא להתקשר ומומחה מצברים יגיע עד אליך בתוך 30 דק בלבד לכל מקום באזור המרכז ויחליף לך מצבר לרכב בכפר סבא, בת ים, יבנה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי ספלאש התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי ספלאש הינם מצברים בקיבולת 40 אמפר או 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי ספלאש החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי ספלאש עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.