מצבר לסיאט לאון בהתאמה אישית ובשירות החלפת מצבר עד הבית!
לירון מצברים מתמחה בהתאמת מצברים לסיאט לאון, לשימושים בה וכמובן לתקציב שיש לך למצבר לסיאט לאון שלך. בשיחת טלפון אחת נוכל לאבחן את דרישות החשמל שלך ולשלוח לך מומחה מצברים שיאבחן את המצבר הנוכחי שלך ורק אם הוא שבק חיים המומחה יחליף לך אותו בחדש וידריך אותך איך לשמור על עליו ולהוציא ממנו את המירב!

שירות מצברים לסיאט לאון זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסיאט לאון במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לסיאט לאון

מצברים לסיאט לאון במבצע:

תפקידו של מצבר לסיאט לאון

לפניכם קצת מידע על תפקידיו של המצבר בסיאט לאון שלך:

  • המצבר אחראי על ייצור החשמל ואספקתו לחלקי הרכב השונים ביניהם הסטרטר (שמניע את הרכב) ומערכות החשמל השונות המותקנות ברכב (חלונות חשמל, מזגן, אורות הרכב וכו’)
  • אורך החיים של מצבר איכותי מיצרנית מוכרת נע בין שלוש שנים לחמש שנים
  • המצברים מתחלקים לפי כמות האמפר שהם יכולים לייצר, לדוגמא מצבר 72 אמפר (שמתאים לסיאט לאון)

מתי הזמן להחליף מצבר לסיאט לאון במצבר חדש?

מדד מעולה למצב המצבר שלך הוא התנהגות המצבר בתחילת הנסיעה ובמהלכה. אם זיהית זיופים או אם התחלת להרגיש שהאוטו מעט עייף וכבד יותר, כנראה שהמצבר שלך מנסה לעדכן אותך במצב שלו ולכן מומלץ לקפוץ לחשמלאי רכב כדי להבין מה מתחולל בו והאם הגיע הזמן לרכוש מצבר לסיאט לאון. כדי לעזור לך לשים לב לכך, ריכזנו לך כמה סימנים שבהכרח מעידים על מצבר שעומד להיגמר:

  • מצבר ישן
    מצבר נשחק בכל נסיעה מכיוון שהוא צריך לספק חשמל ולהיטען מחדש. אורך החיים של המצבר יקבע על ידי השימושים שלך ברכב וההתאמה של המצבר לרכב שלך ולכן אם שכחת מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה, אפשר לעשות שני דברים:
    1. תאריך הייצור של המצבר מוטבע עליו ולכן אפשר להרים את מכסה המנוע ולבדוק את התאריך. על המצבר מוטבעים שני זוגות מספרים המסמלים את החודש והשנה בהם יוצר המצבר.
    2. לאחר הבדיקה החזותית, כדאי לקפוץ לחשמלאי רכב כדי להבין כמה זמן נשאר למצבר והאם כדאי להחליף אותו כבר עכשיו.
  • נורית המצבר נדלקה
    אמנם הנורית הזו לא מעידה בהכרח על תקלה במצבר, אבל עדיין מומלץ להגיע לחשמלאי רכב כדי שיאבחן את התקלה וימנע מהמצבר להיהרס.
  • קושי בהנעת הרכב
    הסטרטר מניע את הרכב על ידי סיבוב ראשוני של המנוע באמצעות חשמל בלבד ולכן, אם הרכב לא מניע, ככל הנראה שהסטרטר לא מקבל מספיק חשמל מהמצבר.
  • מערכות הרכב עייפות
    חלונות החשמל עולים לאט? המזגן כבר לא מתפקד כמו שצריך והאזעקה מזייפת? רוב הסיכויים שהם לא מקבלים מספיק חשמל מהמצבר והוא אוטוטו שובק חיים.
  • רעשים מוזרים מכיוון המנוע
    אם התחלת לזהות רעשי תקתוק מכיוון המנוע בעת הנעת הרכב, אפשר להגיד שהמצבר מתחיל לזייף.

תקלות נוספות בהנעת הרכב

אמנם המצבר הוא החשוד המיידי, לפעמים הוא לא אשם ואלה דווקא הרכיבים הבאים בתור שאשמים:

  • נעילה של הקודן
    הקודן מנתק את המצבר מהמנוע ובכך לא מאפשר את הנעת הרכב בלי להזין את הסיסמא. לפעמים קורות תקלות בקודן שמונעות מהרכב לנוע וכך אפשר לחשוב שהמצבר התרוקן כשבפועל הוא מנותק מהמנוע בגלל תקלה.
  • הנעת הרכב על הילוך חנייה
    חלק מיצרניות הרכבים בנו את מנגנון ההנעה של הרכב כך שהוא חייב להיות על Parking. לפעמים, בלי לשים לב אנחנו משלבים הילוך לפני שהנענו את הרכב, מה שעלול לגרום לרכב לא להניע.
  • תקלה באזעקת הרכב
    בדומה לקודן, גם לאזעקות רכב יש תקלות העלולות למנוע מהרכב להניע.
  • רצועה קרועה
    המצבר מייצר ופורק את החשמל שלו בתחילת הנסיעה ובמהלכה, אבל מי מטעין את המצבר? האלטרנטור הוא הרכיב שמשתמש בסיבובי המנוע כדי להטעין את המצבר והוא עושה את זה על ידי רצועה שמתחברת אל המצבר. אם ישנה תקלה ברצועה, המצבר לא יטען מחדש והרכב יתקע פתאום ללא אף תסמין מוקדם.

אנחנו מקווים שעזרנו לך להבין קצת יותר את עולם המצברים לרכב ומזמינים אותך לשיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נבין האם הגיע הזמן להחליף מצבר לסיאט לאון שלך ולחסוך כאב ראש ולא מעט כסף.

כמה עולה מצבר לסיאט לאון?

כיום קיימים עשרות סוגים שונים של מצברים לסיאט לאון אשר מיוצרים על ידי מספר הולך וגדל של יצרניות מצברים. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר מאחת מהיצרניות המובילות – ורטה ושנפ מכיוון שהן התאימו את המצברים שלהן לאקלים הישראלי, מעניקות תעודות אחריות מקוריות לתקופות של 12-24 חודשים ומפעילות נקודות שירות רבות בכל רחבי הארץ. כל מצבר אחר עלול לא לעמוד בדרישות החשמל של הרכב שלך, להתקלקל לפני הזמן ולגרום לך להוציא כספים ולבזבז זמן יקר ומיותר. יש לך שאלות לגבי רכישת מצבר לסיאט לאון? אנחנו כאן לעזור ונשמח לסייע לך בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות!

דגמים נוספים מבית סיאט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסיאט לאון הינם מצברים בקיבולת 70 אמפר או 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסיאט לאון החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסיאט לאון עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.