השיטה החדשה והמומלצת להחלפת מצבר לפולקסווגן גולף
אפשר להגיד שלום לשירותי הגרירה ולמחירים המופקעים שלהם ושל המוסכים! נעים להכיר – שירות מצבר לפולקסווגן גולף עד הבית. שירות זה מתאים אם נתקעת בלי מצבר וגם אם הגיע הזמן להחליף אותו. במסגרת השירות יגיע אליך מומחה מצברים, תוך 30 דקות בלבד מרגע השיחה, בכל מקום באזור המרכז,  ויבדוק את המצבר שלך. רק במידה והוא גמור, מומחה המצברים יחליף לך מצבר לפולקסווגן גולף תוך דקות, ילמד אותך איך להאריך את חייו ויחזיר אותך במהירות לשגרה!

שירות מצברים לפולקסווגן גולף זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפולקסווגן גולף במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפולקסווגן גולף התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפולקסווגן גולף

מצברים לפולקסווגן גולף במחיר ללא תחרות:

הפולקסווגן גולף שלי לא מניעה, מה לעשות?

דבר ראשון, לא להיכנס לפניקה. זהו מצב מתסכל ומעצבן, אבל מתח ועצבים נוספים לא יעזרו להיטיב איתו אלא דווקא להיפך. שיקול דעת וקור רוח במקרה הזה יכולים להיות משתלמים במיוחד עבורך. אחרי שהבנת שהמצב בשליטה, לא לחייג לשירותי גרירה ולהזמין גרר. ניתן לבצע מספר פעולות פשוטות לפני שמחליטים שהגיע קיצו של המצבר והן:

  • ניסיון התנעה בעזרת כבלים
    ניסית להניע מספר פעמים אך הרכב מסרב להניע? ניתן לבקש מאנשים בסביבה לנסות להניע בכבלים. יכול להיות ששכחת אור קטן שקצת רוקן את המצבר לפולקסווגן גולף והנעה קלה תטעין אותו ותחזיר אותו למסלול. במידה והצלחת להניע בעזרת כבלים מומלץ לנסוע עם הרכב לפחות חצי שעה כדי לאפשר למצבר לפולקסווגן להיטען מחדש. אם לא הצלחת להניע, ניתן לעבור לשלב הבא.
  • ניקוי קורוזיה
    האקלים הישראלי לא מיטיב עם המצברים לפולקסווגן גולף ועם הזמן עלולה להופיע קורוזיה מסביב לקטבי המצבר. קורוזיה זו מפריעה לאספקת החשמל ויש לנקות אותה באמצעות שפיכת מים רותחים וייבוש.
  • שיחת טלפון ללירון מצברים
    מומחי המצברים שלנו יודעים לזהות את מצבו של המצבר לפולקסווגן גולף מרחוק בעזרת בשיחת טלפון. אנחנו נשמע את המצבר ונלמד ממך מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה ומה השימושים שלך ברכב. לאחר מכן נמליץ לך על פעולות לעתיד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפולקסווגן גולף התקשרו אלינו: 072-3921104

אילו סוגי מצברים לפולקסווגן גולף קיימים?

ישנם שלושה סוגי מצברים לכלי רכב פרטיים ועל כולם נפרט. ראוי לציין שלא כל המצברים מתאימים לכל השנתונים של הרכב ולכן יש להתייעץ עם מומחה מצברים לפני החלפת מצבר לפולקסווגן גולף.

  • מצבר רטוב \ מצבר פתוח \ מצבר עופרת
    המצבר הנפוץ ביותר בעולם המצברים וגם המצבר הזול מכולם. מצבר זה מורכב מלוחות עופרת אשר טבולים בחומצה מעורבבת במים מזוקקים. היתרונות במצבר זה הם המחיר הזול שלו וההפצה הרחבה שלו. החסרונות הם זיהום סביבתי ותחזוקה שוטפת בדמות הוספת מים מזוקקים מעת לעת. אי הוספה של מים מזוקקים עלולה לגרום למצבר להתחמם יתר על המידה ולהרוס אותו.
  • מצבר יבש \ מצבר פתוח \ מצבר ג’ל
    מצבר זה הוא הדור הבא בעולם המצברים לפולקסווגן גולף. במצבר זה הוחלפו המים בג’ל כך שהמצבר לא דורש הוספת מים מזוקקים ומתפקד כיחידה עצמאית ללא התערבות יד אדם. היתרונות במצבר זה הם כמובן חוסר הצורך בתחזוקה שוטפת, ידידותי יותר לסביבה ונחשב עמיד וחזק יותר. החסרונות שלו באות לידי ביטוי במחיר בלבד. אך, ביצוע סקר שוק יכול לחשוף אותך לטווח נרחב של מחירי מצברים של יצרניות שונות וכן מחירים שונים שמוצעים בחנויות או מוסכים שונים.
  • מצבר Start&Stop
    פסגת הטכנולוגיה והפיתוח האחרון הסדרתי בתחום המצברים. מצבר זה מסוגל לפרוק חשמל ולהיטען מחדש מספר רב של פעמים מבלי להישחק הודות לטכנולוגיה המתקדמת. המצבר מביא את הרכב למצב בו הוא כמעט דומם ומעיר אותו במאית השניה. היתרונות של מצבר זה הם באיכות ובעמידות של המצבר והידידותיות שלו לסביבה. החסרונות הם חוסר היכולת שלו להתאים לכל הרכבים ומחירו היקר.

איך לבחור נכון מצבר לפולקסווגן גולף?

השאלה הכי חשובה במאמר זה. מצבר נכון לרכב שלך יכול לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף. כדי להתאים את המצבר לרכב הספציפי שלך יש להבין מה השימושים שלך מהרכב ואילו מערכות מותקנות עליו. מצבר תפקידו לספק הזרמת חשמל קבועה ויציבה ולספק את הניצוץ באמצעותו הסטרטר מניע את הרכב. כל מערכת חשמלית המותקנת עליו מוסיפה לעומס עליו ולכן בשיחת הטלפון עם מומחה המצברים יש לתאר כמה הרכב נוסע ואילו אביזרי חשמל מותקנים בו. חשוב לדעת שמצברים נמדדים בכוח האמפראז׳ שלהם והטווח שמתאים לפולקסווגן גולף הוא מצברי 55 אמפר עד מצברי 62 אמפר.

כמה עולה מצבר לפולקסווגן גולף?

היות ויש הבדל בין הדגמים השונים, אין תשובה חד משמעית. רק לאחר שיחת היכרות עם מומחי המצברים שלנו נוכל להבין בדיוק איזה דגם מצבר מתאים לך ונעניק לך הצעת מחיר תפורה אישית לצרכי הרכב שלך, לשימושים שלך בו וכמובן לתקציב שלך. כדאי לדעת שיש גם מצברים משומשים שעשויים להתאים לרכב שלך ולחסוך לך משמעותית במחיר המצבר. למידע נוסף, ניתן להתקשר אלינו ללירון מצברים ונסייע לך לבצע בחירה מושכלת של המצבר החדש שלך.
אם כבר נתקעת עם הרכב, לא נורא! שיחת טלפון ללירון מצברים תחסוך לך הרבה זמן עם שירות מצבר לפולקסווגן גולף עד הבית. מומחה מטעמנו יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב באור יהודה, אבן יהודה, אלעד ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפולקסווגן גולף התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פולקסווגן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפולקסווגן גולף הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר או 62 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפולקסווגן גולף החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפולקסווגן גולף עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.