מצבר לקיה סורנטו במחירים ושירות שלא הכרת!

מצבר הרכב שלך הפסיק לעבוד ואין לך זמן להתעסק בזה? שירות מצבר לקיה סורנטו עד הבית של לירון מצברים הוא בול בשבילך! תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה אלינו בכל מקום באזור המרכז ובכל ימות השבוע יצא לכיוונך מומחה מצברים שיבחן את המצבר לקיה סורנטו שלך ורק אם הוא באמת גמור יבצע החלפה זריזה ומקצועית. בנוסף, לאחר ההתקנה המומחה שלנו יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך וכך יעזור לך למקסם את הרכישה החדשה שלך!

שירות מצברים לקיה סורנטו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה סורנטו במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה סורנטו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקיה סורנטו

מצברים לקיה סורנטו במחיר ללא תחרות:

מצברים אחת ולתמיד

לא צריך להיות מומחים גדולים כדי להבין במצברים לקיה. אך ידע זה יעזור לך להכיר קצת יותר לעומק את עולם המצברים וכך יסייע לך לאתר תקלות מצבר מבעוד מועד ולחסוך המון כאב ראש ולא מעט כסף.

המצבר אמון על ייצור ואספקת החשמל ברכב והובלתו למערכות החשמל השונות ביניהן הסטרטר שתפקידו הוא להניע את הרכב. לכן בלי מצבר לקיה סורנטו תקין, הרכב לא יוכל לנסוע. כוח המצבר נמדד על ידי יחידת מתח שנקראת אמפר ולכן ניתן להבחין במצברים לקיה סורנטו עם מספרים שונים. המספרים האלו הם האמפרים השונים של המצבר או במילים אחרות כמות החשמל שהמצבר יכול לייצר. מצבר חזק יותר לא אומר שהוא איכותי או טוב יותר לרכב שלך. מילת המפתח ברכישת מצבר לקיה סורנטו היא התאמת המצבר לצרכים הספציפיים שלך ונרחיב על הנושא בהמשך.

התאמת מצבר לקיה סורנטו

קיה סורנט מהדגמים החדישם נוסעת על על מצבר 100 AGM ואילו הדגמים הישנים יותר נוסעים על מצבר 95 אמפר, מצבר 80 אמפר ואף מצבר 72 אמפר. זו הסיבה שהתאמה של מצבר ייעודי לקיה שלך חשובה כל כך. מצבר לא מתאים עלול להישחק מהר מדי במקרה הטוב ואף להזיק לרכב במקרה הרע. בשיחה איתנו אנחנו נבין ממך מהו השנתון של הקיה שלך, כמה מערכות חשמל מותקנות עליו ומה השימושים שלך ברכב. נתונים אלו חשובים מכיוון שיכול להיות מצב בו רכב א’ נוסע נסיעות שגרתיות ולא מותקנות עליו מערכות חשמל שמעמיסות על המצבר ולכן יתאים לו מצבר מסוג מסוים אך לרכב ב’ (מאותו שנתון ודגם של רכב א’) ישנן נסיעות ארוכות יותר ועומס חשמלי גבוה יותר ולכן יצטרך מצבר חזק יותר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה סורנטו התקשרו אלינו: 072-3921104

המצבר לקיה סורנטו לא מניע? זה מה שצריך לעשות

רכב לא מניע לא בהכרח אומר שהמצבר הלך. גם למצברים מצבר לקיה סורנטו יש תקלות ולכן כדאי לאבחן את המצבר כדי לקבל תמונת מצב מדויקת יותר. בעזרת הפעולות הפשוטות האלו ניתן לנסות להניע את הרכב מחדש ולהבין האם המצבר הלך באמת ויש לקרוא למומחה מצברים שיחליף לך מצבר.

  • ניקוי קורוזיה
    קורוזיה נראית כמו אבקה לבנה ובדרך כלל מצטברת באיזור הקטבים של המצבר. קורוזיה גדולה מדי באיזור הזה עלולה להשפיע על איכות הזרמת החשמל למנוע ולכן ניקוי שלה יכול לעזור לך להניע. ניתן לנקות קורוזיה על ידי שפיכת מים רותחים על הקטבים וייבושם.
  • הנעה באמצעות כבלים
    לפעמים קורה ששוכחים אור קטן כל הלילה, מה שגורם לריקון המצבר אך לא לקלקול שלו. טעינת המצבר על ידי רכב נוסף יכולה לעזור לו לחזור לחיים. ניתן להטעין את המצבר על ידי חיבור שני תנינים לקטבי המצבר שלך ולקטבי המצבר המטעין. על הרכב המטעין להיות מונע ועליך לשבת מאחורי ההגה ולנסות להניע לאחר מספר דקות. במידה והרכב הניע, יש להשאיר אותו מונע כחצי שעה על מנת לאפשר לאלטרנטור להטעין את המצבר.
  • האזנה למצבר
    לעיתים המצבר תקין לחלוטין אך הרכיבים הבאים בשרשרת לא מאפשרים לרכב להניע. סטרטר חלש לדוגמה לא יוכל לגרום לסיבוב חשמלי של המנוע ולכן הרכב לא יניע. אם נתקלת ברעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, כנראה שהסטרטר צריך החלפה והמצבר תקין.
  • התייעצות עם מומחה
    במידה וכל הדרכים המפורטות מעלה לא עזרו לך להניע את הרכב, ניתן להתקשר ללירון מצברים ואנחנו נעזור לך לאבחן את מצב המצבר שלך בשיחת טלפון חינמית.

כמה עולים מצברים לקיה סורנטו?

מחיר מצבר לקיה סורנטו נגזר מאיכות המצבר הנקבעת על ידי יצרנית המצברים, תוקף תעודת האחריות שלו והסבלנות שלך לעשות סקר שוק. ישנו מגוון רחב של מצברים ומגוון רחב של יצרניות מצברים שהמובילות בהן שהן מצברים מבית שנפ וורטה. לירון מצברים מתחייב להעניק לך מחירים משתלמים במיוחד על כל סוגי המצברים ולכן מזמין אותך כבר עכשיו להתקשר ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית למצבר לקיה סורנטו!

אם כבר נתקעת עם הרכב ומחכה לחילוץ, לירון מצברים תוכל לסייע לך עם שירות מצבר לקיה סורנטו עד הבית. כל שעליך לעשות הוא להתקשר ותוך חצי שעה, בכל מקום באזור המרכז, יגיע אליך מומחה מצברים שיחליף לך מצבר לרכב בראשון לציון, רעננה, יבנה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה סורנטו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה סורנטו הינם מצברים בקיבולת 72 אמפר, 80 אמפר או 95 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה סורנטו החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה סורנטו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.