מבצע!

מצבר שנפ 62 אמפר

495

  • מצבר מבית חברת שנפ המובילה בישראל
  • מחיר המצבר כולל בתוכו אחריות יצרן מלאה
  • במסגרת השירות אנו מבצעים טעינה למצבר
  • ניתן לקבל את המוצר עד הבית בתוספת תשלום סימלית
  • המחיר של המצבר כולל מע”מ

תיאור

התקנת מצבר שנפ 62 אמפר תוך חצי שעה!

דרוש לך מצבר שנפ 62 אמפר? מומחה מצברים מטעם לירון מצברים יגיע עד אליך, בכל מקום באזור המרכז, תוך 30 דקות בלבד ויחליף לך את המצבר. שירות זה פתוח לכל בעלי הרכבים ומומלץ גם אם המצבר שלך עדיין תקין. הסיבה היא פשוטה, החלפת מצבר מצריכה ממך הגעה למוסך או לחשמלאי הרכב ולהמתין עד שיוחלף המצבר. נסיעה זו כרוכה בהמון זמן שמתבזבז על פקקים ומציאת חניה, זמן שיכלת לחכות בבית או בעבודה שלך. בנוסף, לרוב מוסכים יגבו ממך מחיר יקר יותר עבור אותו מצבר ולכן כדאי להוסיף את העלות הנמוכה של השירות “מצברים לרכב עד הבית” (החל מ-50 ₪ בלבד) ולקבל את המצבר עד אליך כולל התקנה והדרכת מומחה על שיטות להאריך את חיי המצבר החדש שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר שנפ 62 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר שנפ 62 אמפר

החלפת מצבר שנפ 62 אמפר בדרך היעילה והמשתלמת ביותר

אורך חייו של מצבר נעים בין שנתיים וחצי לחמש שנים, כשהכל תלוי בשימוש שלך במצבר ובאיכות שלו. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאותו המצבר יתפקד אחרת ברכבים שונים וזה עקב צריכת החשמל השונה ברכבים השונים. מצבר שנפ 62 אמפר מתאים למגוון רכבים ויכול להיות מצבר לסקודה אוקטביה, ניסאן קשקאי ועוד. מצבר איכותי מבית שנפ יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מהמתחרים בזכות מספר גורמים:

  • שנפ היא יצרנית מצברים מובילה אשר מייצרת מצברים משנת 1951. הידע שלה בתחום עצום והמצברים שלה נחשבים למובילים בעולם.
  • שנפ פרוסה בכ-3000 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומפעילה כ-2500 נקודות שירות אשר פרוסות בכל המדינה מצפון ועד לדרום. עוצמה זו משחקת לטובתך ברגעים בהם תצטרך שירות למצבר שנפ 62 אמפר החדש שלך.
  • שנפ מנפיקה תעודות אחריות מקוריות בנות 12 חודשים ואף 18 חודשים כך שהמצבר שלך “מבוטח” במידה וחלילה יקרה לו משהו.
  • שנפ עובדת עם כל החברות הכי גדולות במשק מכל מיני תעשיות שונות כגון תעשיות בטחוניות, תעשיות אנרגיה וסוכנויות רכבים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר שנפ 62 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

מאיפה לרכוש מצבר שנפ 62 אמפר?

השם היוקרתי של שנפ בהחלט עוזר לה לבלוט אך מצד שני הוא מושך זייפנים אשר מדביקים מדבקות על המצבר וגורמים לו להיראות כאילו הוא מתוצרת שנפ. על מנת להבטיח שהמצבר החדש שלך הוא באמת מצבר של שנפ ניתן לבדוק מספר גורמים שיאוששו את המקוריות של המצבר.

  • יש לרכוש מצברי שנפ 62 אמפר אך ורק מחברת המצברים עצמה או מסוכנים וסוכנויות מורשות.
  • ניתן לבדוק את המדבקות על המצבר עצמו כדי להבין אם המצבר מקורי. על המדבקות מופיעים תווי התקן הישראלי והבינלאומי אותם קשה יותר לזייף.
  • יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של שנפ. חוסר בתעודה הזו מעיד באופן חד משמעי שהמצבר מזויף או משומש במקרה הטוב.
  • מחיר המצבר נע סביב מחיר השוק. מחיר מצבר שנפ 62 אמפר זול מדי צריך להדליק אצלך נורה מכיוון שמצברי שנפ הם מצברים מוכרים אשר נמכרים בכמויות גדולות ברחבי הארץ.
  • מצבר שנפ 62 אמפר מותאם באופן מלא לאקלים הישראלי ומסוגל לעבוד בתנאי החום הקיצוני של הקיץ ובעומסי התנועה המאפיינים את כבישי ישראל.

איך אפשר לדעת שהמצבר שלי גמור?

אחרי שהבנת מיהו מצבר שנפ 62 אמפר ואיפה אפשר להשיג אותו, נעזור לך להבין מתי הגיע הזמן להחליף מצבר. המצבר, בדיוק כמו כל סוללה לכל מכשיר חשמלי אחר, אחראי לספק את החשמל לרכב שלך. חשמל זה משמש את הסטרטר להנעת הרכב ואת מערכות החשמל שברכב. לכן אם המזגן הפסיק לעבוד כמו שצריך, מערכת האזעקה משתגעת או שמא האורות נראים לך עמומים מדי, ככל הנראה שכדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק את המצבר שלך. כאן המקום לציין שמומחה מצברים מטעם לירון מצברים אשר יגיע אליך בשירות מצבר עד הבית יבדוק את המצבר שלך לפי ההחלפה. רק במידה והמצבר שלך באמת גמור מומחה המצברים יחליף לך אותו במצבר חדש.

מה מחיר מצבר שנפ 62 אמפר?

מחירו של המצבר משתנה ממקום למקום ולכן ניתן למצוא טווחי מחירים שונים כמובן שניתן גם לחפש מצברים במחיר מבצע. בנוסף, ישנה אפשרות לרכוש תעודת אחריות מקורית מורחבת אשר תייקר את עלות המצבר אך תעניק לך ראש שקט לאורך זמן ארוך יותר. מחיר מצבר שנפ 62 אמפר נע בין 550 ₪ ל-770 ₪ ומשתנה לפי מבצעים שונים ותקופות האחריות השונות.
לירון מצברים מזמין אותך להתקשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד, למצבר וגם לשירות מצבר עד הבית, וליהנות משירות מלא אשר יוריד לך את דאגת המצבר מהראש.

אם רכבך נתקע תוכל ליהנות משירות מצבר שנפ 62 אמפר עד הבית. מומחה המצברים שלנו יגיע עד אליך תוך 30 דקות לכל עיר באזור המרכז ויבצע החלפת מצבר לרכב בבת ים, הוד השרון, יבנה ועוד ערים רבות נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר שנפ 62 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אצלנו ניתן לקנות מצברי שנפ 62 אמפר מחיר מ 495 שקלים

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצברי שנפ 62 אמפר עד הבית בתוספת תשלום

icon

מצבר שנפ 62 אמפר מתאים לרכבי יונדאי i25, פולקסווגן פאסאט, סקודה אוקטביה, רכבי אלפא רומיאו ועוד